Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percipirana sigurnost prirodnih prehrambenih proizvoda: utjecaj različitih signala na pakiranju (CROSBI ID 328324)

Prilog u časopisu | ostalo

Milinović, Nives ; First Komen, Ivana Percipirana sigurnost prirodnih prehrambenih proizvoda: utjecaj različitih signala na pakiranju // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, (2023),

Podaci o odgovornosti

Milinović, Nives ; First Komen, Ivana

hrvatski

Percipirana sigurnost prirodnih prehrambenih proizvoda: utjecaj različitih signala na pakiranju

Cilj ovog istraživanja bio je razumjeti kako različiti signali na pakiranju utječu na percepciju potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda. Identificirana su četiri signala koji se koriste u sklopu marketinških napora kako bi se potrošačima sugerirala viša sigurnost prehrambenih proizvoda: poznata marka, organska oznaka kvalitete, domaće podrijetlo proizvoda i dizajn pakiranja koji sugerira prirodnost. Kroz eksperimentalni dizajn istraživanja, pet skupina ispitanika evaluiralo je pet različitih podražaja: jedan podražaj za svaki signal sigurnosti i jedan podražaj bez signala sigurnosti. Svaka skupina ispitanika evaluirala je tri kategorije prirodnih proizvoda: med, maslinovo ulje i rajčicu. Rezultati pokazuju da se proizvod bez ikakvih signala sigurnosti smatra znatno manje sigurnim od proizvoda s bilo kojim od promatranih signala sigurnosti. Istodobno, između različitih signala sigurnosti gotovo da nema razlika u percipiranoj sigurnosti. Rezultati daju doprinos u području istraživanja pakiranja kao komunikacijskog kanala i području istraživanja percepcije sigurnosti hrane. Dobivene spoznaje imaju važne implikacije za male proizvođače koji se pridržavaju standarda sigurnosti i proizvode prirodne proizvode jer ukazuju da se signaliziranjem prirodnosti može konkurirati jakim markama u smislu percepcije sigurnosti, ali i za regulatorna tijela jer ukazuju na važnost sustavne kontrole kvalitete.

prirodni prehrambeni proizvodi ; marka ; organska oznaka ; pakiranje ; označavanje proizvoda

nije evidentirano

engleski

Perceived Safety of Natural Food Products: Influence of Different Packaging Cues

nije evidentirano

natural food products ; brand ; organic label ; packaging ; product labelling

nije evidentirano

Podaci o izdanju

nije evidentirano

2023.

rani pristup (online first)

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost