Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe (CROSBI ID 735099)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Vidulin, Sabina Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe // Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša (ur.). Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2022. str. 7-39

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina

hrvatski

Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe

Namjera je rada ukazati na koji se način metodički artikulira nastava glazbe s ciljem boljeg razumijevanja umjetničke glazbe te istaknuti koje su sličnosti i specifičnosti spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe u osnovnoj školi, gimnaziji i glazbenoj školi. U osnovnom i srednjem obrazovanju te u glazbenoj školi doživljaj glazbenog djela povezan je s elementima biografije skladatelja i sadržaja djela pri čemu je intenzivirana humanistička paradigma. Uz teorijska i muzikološka obilježja djela koja se produbljuju u srednjoj školi, u osnovnoj školi slušanje glazbe povezuje se i s pjevanjem, sviranjem, plesom, glumom, crtanjem, a u glazbenoj školi s glazbenim diktatom, pjevanjem po notama, svladavanjem melodijskih i ritamskih pojava.

škola (osnovna, glazbena, srednja) ; nastava glazbe ; umjetnička glazba, spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe, metodički postupci

nije evidentirano

engleski

Didactical articulation of a music lesson based on The cognitive-emotional approach to music listening

nije evidentirano

school (compulsory, music, high) ; cognitive-emotional listening to music ; music teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

7-39.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija

Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša

Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci

978-99938-27-37-5

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija