Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe (CROSBI ID 735099)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidulin, Sabina
hrvatski
Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe
Namjera je rada ukazati na koji se način metodički artikulira nastava glazbe s ciljem boljeg razumijevanja umjetničke glazbe te istaknuti koje su sličnosti i specifičnosti spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe u osnovnoj školi, gimnaziji i glazbenoj školi. U osnovnom i srednjem obrazovanju te u glazbenoj školi doživljaj glazbenog djela povezan je s elementima biografije skladatelja i sadržaja djela pri čemu je intenzivirana humanistička paradigma. Uz teorijska i muzikološka obilježja djela koja se produbljuju u srednjoj školi, u osnovnoj školi slušanje glazbe povezuje se i s pjevanjem, sviranjem, plesom, glumom, crtanjem, a u glazbenoj školi s glazbenim diktatom, pjevanjem po notama, svladavanjem melodijskih i ritamskih pojava.
škola (osnovna, glazbena, srednja) ; nastava glazbe ; umjetnička glazba, spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe, metodički postupci
nije evidentirano
engleski
Didactical articulation of a music lesson based on The cognitive-emotional approach to music listening
nije evidentirano
school (compulsory, music, high) ; cognitive-emotional listening to music ; music teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
7-39.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija
Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša
Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci
978-99938-27-37-5
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096