Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga odgajatelja u kreiranju okruženja za razvoj znanstvene pismenosti (CROSBI ID 460147)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Šušnjar, Nina Uloga odgajatelja u kreiranju okruženja za razvoj znanstvene pismenosti / Blanuša Trošelj, Danijela (mentor); Rijeka, Učiteljski fakultet u Rijeci, . 2019

Podaci o odgovornosti

Šušnjar, Nina

Blanuša Trošelj, Danijela

hrvatski

Uloga odgajatelja u kreiranju okruženja za razvoj znanstvene pismenosti

Djeca od najranije dobi istražuju sve što se nalazi oko njih te žele upoznati i razumjeti svijet oko sebe. Znatiželja je glavni pokretač dječjeg istraživanja putem kojeg djeca stvaraju različita znanja i iskustva u svom neposrednom okruženju te ga na taj način upoznaju. Dječje istraživanje osim što omogućuje djeci upoznavanje svojeg okruženja, također omogućuje im da istražujući stvaraju nova iskustva koja utječu na razvoj njihovog mozga. Važnu ulogu ovdje ima odgajatelj koji uređuje djetetovo okruženje te na taj način utječe na djetetov proces učenja i istraživanja znanosti. U ovom radu dati će se teorijski pregled suvremenog shvaćanja pojma znanstvene pismenosti i dječjih istraživačkih aktivnosti kao i uloge odgajatelja u poticanju istog. Također kvalitativnom metodologijom ispitati će se kako odgajatelji vide znanstvenu pismenost u vrtiću i svoju ulogu u kreiranju okruženja za njezin razvoj. Za potrebe istraživanja korišten je polustrukturirani intervju. Uzorak čini pet odgajateljica te su podaci dobiveni provedenim intervjuom koji se sadržavao od deset pitanja. Rezultati pokazuju kako je znanstvena pismenost još relativno nepoznat pojam odgajateljima te upućuje na problem nedovoljne edukacije na ovu temu.

okruženje, istraživačke aktivnosti, znanost, znanstvena pismenost, uloga odgajatelja

nije evidentirano

engleski

The role of educators in creating an environment for the development of scientific literacy

nije evidentirano

environment, research activities, science, scientific literacy, the role of educator

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

08.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice