Matematika u istraživačko-spoznajnim aktivnostima u vrtiću (CROSBI ID 460146)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlinić, Andreja
Blanuša Trošelj, Danijela
hrvatski
Matematika u istraživačko-spoznajnim aktivnostima u vrtiću
Urođena znatiželja i želja za znanjem usko su vezane uz istraživačke aktivnosti koje omogućavaju djetetu da što bolje shvati svijet koji ga okružuje. Razumijevanje matematičkih koncepata preduvjet je za sve istraživačke aktivnosti djeteta u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Odgajatelji preuzimaju važnu ulogu u razvoju matematičkih pojmova kod djece, no, često je matematika i "kamen spoticanja" rada odgajatelja. Igra i kvalitetna organizacija prostornog okruženja također preuzimaju veliku ulogu u razvoju matematičkih pojmova. Ovaj će se rad baviti promišljanjem što je sve matematika u ranoj i predškolskoj ustanovi, kako djeca usvajaju matematičke pojmove i koju ulogu u tome imaju odgajatelji te koje su pedagoške implikacije za razvoj početnih matematičkih pojmova u dječjem vrtiću.
matematika, istraživačke aktivnosti, okruženje, uloga odgajatelja
nije evidentirano
engleski
Mathematics in science activities in kindergarten
nije evidentirano
mathematics, research activities, environment, educetors role
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
16.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet u Rijeci
Rijeka