Priprema istraživačko-spoznajnih aktivnosti u dječjem vrtiću (CROSBI ID 460145)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Blečić, Kristina
Blanuša Trošelj, Danijela
hrvatski
Priprema istraživačko-spoznajnih aktivnosti u dječjem vrtiću
Ovim završnim radom nastoji se objasniti pojam i važnost istraživačko-spoznajnih aktivnosti u dječjem vrtiću te odgajateljeva uloga u pripremi takvih aktivnosti. Osim toga, promišlja se i uloga odgajatelja u poticanju istraživanja kod djece u vrtiću. Opisano je čime bi se sve odgajatelj trebao voditi u pripremi istraživačko-spoznajnih aktivnosti u predškolskoj ustanovi. Dijete se smatra znanstvenikom u kolijevci te je taj izraz potkrepljen znanstvenim činjenicama iz istraživanjima o kognitivnim procesima u ranoj dobi. Navode se obilježja koje vrtić čine mjestom istraživanja u dječjim organiziranim i samoinicirajućim aktivnostima. Objašnjen je i pojam poticajnog okruženja za učenje različitih koncepata, smjernice za uređenje prostora i materijali koji bi se trebali naći u svakom istraživačko-spoznajnom centru kao i koji bi se mogli koristiti za isto. Odgajatelji imaju važnu ulogu u poticanju djece na istraživanje i omogućavaju im problemske situacije te potiču samostalnost kako bi mogli sami rješavati probleme.
priprema, istraživanje, poticajno okruženje, uloga odgajatelja, aktivnosti
nije evidentirano
engleski
Preparation of research and cognitive activities in kindergarten
nije evidentirano
preparation, research, stimulative surroundings, preschool teacher's role, activities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
06.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet u Rijeci
Rijeka