Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE (CROSBI ID 76188)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dobrača, Igor
hrvatski
Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE
Cilj rada je dati pregled provedenog istraživanja kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE (eng.Self-reflection on Effective Learning by Fostering through Educational Technology) razvijenog od strane Europske komisije te obrazovnih stručnjaka i zaposlenika iz različitih europskih zemalja. Rad se temelji na analizi dostupne literature i provedenog istraživanja percepcije upotrebe informacijsko-komunikacijsko tehnologije od strane učenika predmetne nastave u OŠ Jurja Dobrile Rovinj tijekom školskih godina 2019./2020. i 2020./2021. putem alata SELFIE. Rezultati istraživanja pokazuju kako učenici često koriste digitalnu tehnologiju u školi i kod kuće za rješavanje školskih zadataka. Učenici percipiraju kako je digitalna tehnologija dostupna u školi te da se za tehničku pomoć mogu obratiti (profesoru, administratoru). Iako smatraju kako u školi uče o sigurnom i odgovornom ponašanju na internetu, nesigurni su u području vrednovanja informacija na internetu. Digitalnu tehnologiju koriste kod kuće za zabavne aktivnosti ali sudjeluju također i u izvanškolskim aktivnostima u kojima se tehnologija ne upotrebljava. Vrijednost istraživanja odlikuje se u usporedbi korištenja digitalne tehnologije za učenje i poučavanje tijekom online nastave za vrijeme pandemije COVID- 19 i nastave koja se provodila u obrazovnoj ustanovi. Dobiveni rezultati istraživanja mogu se koristiti u osnovnim školama za usporedbu i unaprjeđenje razine digitalne zrelosti.
COVID-19 ; digitalna zrelost ; e-škola ; samoevaluacija ; SELFIE
nije evidentirano
engleski
Perception of the use of information and communication technologies among pupils of Primary school Juraj Dobrila Rovinj measured with the SELFIE tool
nije evidentirano
COVID-19 ; digital maturity ; e-school ; self-evaluation ; SELFIE
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-80.
objavljeno
Podaci o knjizi
Digitalne tehnologije
Ružić, Maja ; Kadum, Sandra ; Dumančić, Mario
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
2023.
978-953-377-010-9