O multimodalnosti i multipismenosti (CROSBI ID 76110)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zovko, Ivana
hrvatski
O multimodalnosti i multipismenosti
U radu su prikazani i definirani multimodalni pristupi komunikacijskim praksama i multimodalno orijentirani teorijski okviri. Čitatelja se upućuje na široko polje istraživanja multimodalnih fenomena, a poseban naglasak je na osvještavanju suvremenih procesa stvaranja, širenja i korištenja tek-stova, ali i kritičkog promišljanja o interakcijskim (digitalnim) praksama. U zadnjem poglavlju predstavljene su i definirane temeljne postavke pedagogije multipismenosti i klasifikacija procesa znanja kroz četiri oblika aktivnosti učenja: iskustvo, konceptualiziranje, analiziranje i primjenu. Prikazane su smjernice za implementaciju navedenih procesa znanja u suvremenoj nastavnoj praksi.
multimodalnost, multipismenost, multimodalan tekst, ko-munikacijski modus, procesi znanja
nije evidentirano
engleski
À propos de la multimodalité et de la multilitératie
nije evidentirano
multimodalité, multilitératie, texte multimodal, mode de com-munication, processus de connaissances
nije evidentirano
Podaci o prilogu
175-191.
objavljeno
Podaci o knjizi
Vodanović, Barbara
Zadar: Morepress
2021.
978-953-331-331-3