Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastava (ne)uspješna komunikacija (CROSBI ID 492290)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Peko, Anđelka ; Munjiza, Emerik ; Borić, Edita Nastava (ne)uspješna komunikacija / Teaching (Un)successeful communication // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse. 2002

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka ; Munjiza, Emerik ; Borić, Edita

hrvatski

Nastava (ne)uspješna komunikacija

U radu je ukazano na tromost promjena nastavnog procesa. Tijekom jednog desetljeća provedena su istraživanja. 65. 3 % promatranog vremena nastavnik je verbalno aktivan. Indeks komunikacije nastavnik-učenik u prvom je istraživanju 2, 65, a u drugome 2, 25 ukazuju na podudarnost promatranih nastavnih komunikacija. Prisutna je metodička monostruktura nastave.

nastava. komunikacija

nije evidentirano

engleski

Teaching (Un)successeful communication

U radu je ukazano na tromost promjena nastavnog procesa. Tijekom jednog desetljeća provedena su istraživanja. 65. 3 % promatranog vremena nastavnik je verbalno aktivan. Indeks komunikacije nastavnik-učenik u prvom je istraživanju 2, 65, a u drugome 2, 25 ukazuju na podudarnost promatranih nastavnih komunikacija. Prisutna je metodička monostruktura nastave.

teaching; communication

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

Podaci o skupu

Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

predavanje

18.04.2002-19.04.2002

Crikvenica, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija