Utjecaj društvenih mreža na logistiku (CROSBI ID 459859)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Matijaš, Katia
Čišić, Dragan
hrvatski
Utjecaj društvenih mreža na logistiku
Društvene mreže promijenile su način poslovanja kompanija s potrošačima, čime je zatvoren jaz između kompanija i potrošača, što im omogućuje komunikaciju u stvarnom vremenu. U logistici se društvene mreže koriste kao alat za poslovanje. Nema socijalizacije s kupcima, a kompanije nisu svjesne vrijednosti komentara na društvenim mrežama o proizvodima, uslugama ili sustavu. Alati predstavljaju korisne informacije za djelatnike u logistici te adekvatno i kvalitetno upravljanje. Izazov se, međutim, nalazi u načinu na koji poduzeća postupaju s pregledima i prikupljanjem informacija kako bi oblikovali vrijedne podatke. Sve je veća prisutnost uporabe društvenih mreža u logistici te su prisutne mnogobrojne prednosti poput načina na koji operateri mogu lako ažurirati isporuke, povećanje praćenja i vidljivosti opskrbnog lanca, prikupljanje vrijednih informacija s društvenih mreža o nepredviđenom prometu tereta, stjecanje znanja o najnovijim trendovima i drugim važnim uvidima, praćenje obavijesti o vremenskim uvjetima i drugim prirodnim aspektima koji utječu na pošiljku ili isporuku i drugo.
društvene mreže, elektroničko poslovanje, logistika, pomorstvo organizacije
nije evidentirano
engleski
The impact of social media on logistic
nije evidentirano
social networks, e-commerce, logistics, maritime, organization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Pomorski fakultet u Rijeci
Rijeka