Istraživanje razloga za praćenjem sportaša na društvenim mrežama (CROSBI ID 323577)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mandić, Miroslav ; Gregurec, Iva ; Jurić, Vedrana
hrvatski
Istraživanje razloga za praćenjem sportaša na društvenim mrežama
Znatnim napretkom digitalnih tehnologije, odnosno sveprisutnih društvenih mreža raste i interes različitih industrija koje upravo ovaj medij koriste za komunikaciju i dijeljenje sadržaja sa svojim korisnicima. Osim društvenih mreža bez kojih je u današnje vrijeme teško zamisliti dan, sastavni dio života svakog pojedinca jest i sport, koji je kod nekih jače, a kod nekih slabije izražen. Stoga ovaj rad spaja te dvije strane, sport, kroz razvoj sportskog marketinga, i društvene mreže kao medij pomoću kojeg se on može provoditi. Rad pruža kratki teorijski pregled kreiran na temelju sekundarnih izvora podataka, te uvid u provedeno kvantitativno opisno istraživanje pomoću anketnog upitnika kreiranog u svrhu prikupljanja primarnih podataka. Problem istraživanja bio je otkriti motive korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama. Pritom je osnovni cilj provedenog istraživanja bio utvrditi razloge zbog kojih individualci koriste određenu društvenu mrežu kao medij putem kojega prate svoje omiljene sportaše.
motivacija ; sportski marketing ; digitalne tehnologije ; digitalni marketing ; društvene mreže
nije evidentirano
engleski
Investigation of Reasons for following Athletes on Social Networks
nije evidentirano
Motivation ; sports marketing ; digital technologies ; digital marketing, social networks
nije evidentirano