Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije (CROSBI ID 749264)
Urednička knjiga | udžbenik | domaća recenzija
• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )
Podaci o odgovornosti
Bohaček, Ana-Marija ; Car, Željka ; Čavužić Čajko, Jasminka ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Jagodić, Ines ; Jurjak, Maja ; Magušić, Ružica ; Milković, Marina ; Pinjatela, Renata ; Politano, Patricia ; Popčević, Klara ; Rodić Marušić, Ines ; Rosandić Grgić, Monika ; Šimleša, Sanja ; Tomić, Anamaria ; Škorvaga, Katarina ; Žilak, Matea
Ivšac Pavliša, Jasmina
hrvatski
Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije
Slijedeći inicijative Svjetske zdravstvene organizacije i obveze poštivanja Konvencije o pravima osoba s invaliditetom, te u skladu s Planom programskih aktivnosti Vlade Republike Hrvatske i UNICEF-a za razdoblje od 2017. do 2021. godine, Ured UNICEF-a za Hrvatsku pružio je podršku u provedbi programa Izgradnja nacionalnih kapaciteta za primjenu potpomognute komunikacije kao metode rane intervencije za djecu s razvojnim odstupanjima/teškoćama od 0. do 8. godine te tako pridonio jačanju kapaciteta stručnjaka koji rade u zdravstvenim ustanovama, ustanovama socijalne skrbi te organizacijama civilnog društva za sustavnu primjenu potpomognute komunikacije u radu s djecom s razvojnim odstupanjima/teškoćama 0–8 godina. Provedbeni partner programa bio je Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. U program je bilo uključeno 148 stručnjaka koji su sudjelovanjem na edukacijama i mentoriranjima usvojili nova znanja i vještine vezane uz primjenu potpomognute komunikacije u ranoj intervenciji. Drugi cilj programa odnosio se na unapređenje dostupnosti asistivne tehnologije za potpomognutu komunikaciju i primjerene podrške za djecu s razvojnim odstupanjima/teškoćama od 0 do 8 godina. Ovaj udžbenik je rezultat rada na opisanome programu.
potpomognuta komunikacija, rana intervencija, digitalne tehnologije, ICT-AAC
nije evidentirano
engleski
Assisted communication as a method of early intervention
nije evidentirano
alternative and augmentative communication, early intervention, digital technologies, ICT-AAC
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu/
2021.
978-953-8321-03-0
146
objavljeno
Povezanost rada
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Elektrotehnika, Logopedija