Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj društvenih medija na potrošače kroz novi trend virtualne stvarnosti (CROSBI ID 323521)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Rončević, Ante ; Furdi Šafarić, Petra ; Čerepinko, Darijo Utjecaj društvenih medija na potrošače kroz novi trend virtualne stvarnosti // CroDiM, 6 (2023), 1; 15-32

Podaci o odgovornosti

Rončević, Ante ; Furdi Šafarić, Petra ; Čerepinko, Darijo

hrvatski

Utjecaj društvenih medija na potrošače kroz novi trend virtualne stvarnosti

Informacijsko komunikacijske tehnologije dovele su do jednostavnijeg povezivanja potrošača i brendova. Danas su to sofisticirani društveni kanali kojima se poduzeća moraju prilagoditi žele li zadržati svoje korisnike. Upravo su društveni mediji ti koji dobrim dijelom utječu na potrošače i njihovo ponašanje. Može se reći da ljudi u zadnje vrijeme žive u paralelnim svjetovima, u onom realnom i virtualnom, stoga nove tehnologije poput virtualne stvarnosti otvaraju vrata revolucionarnim kanalima marketinga i prodaje. Potrošači sve više provode vrijeme online i samim time je to idealno vrijeme za testiranje novih mogućnosti interneta poput Metaverse-a, virtualnih svjetova koji još uvijek nisu dosegli svoj maksimum, a opisuju se kao vrhunac interneta, zabave, obrazovanja i e- trgovine. Prema tome Metaverse je područje trgovine koja će u budućnosti najviše rasti, posebice privlačeći pozornost velikih brendova koji žele veću digitalnu prisutnost na tržištu. Cilj rada je utvrditi kakav utjecaj imaju društveni mediji na ponašanje potrošača, na koji način se već sada potrošači koriste virtualnom stvarnošću te koliko su potrošači spremni prihvatiti nove oblike trgovine u Metaverse virtualnom svijetu. Rad je podijeljen u dvije cjeline. U teorijskom okviru objašnjeni su pojmovi društvenih medija, virtualne stvarnosti i njihovi utjecaji na potrošače, dok su u drugom dijelu prikazani rezultati provedenog kvantitativnog istraživanja u okviru anketnog upitnika kako bi se utvrdilo koliki je taj utjecaj na potrošače na hrvatskom tržištu.

društveni mediji ; potrošači ; virtualna stvarnost ; Metaverse

nije evidentirano

engleski

The influence of social media on consumers through the new trend of virtual reality

nije evidentirano

social media ; consumers ; virtual reality ; Metaverse

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (1)

2023.

15-32

objavljeno

2584-7236

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice