Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalna dobrobit srednjoškolskih nastavnika kroz školsku godinu (CROSBI ID 734043)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Balaž, Barbara ; Burić, Irena Profesionalna dobrobit srednjoškolskih nastavnika kroz školsku godinu // 1. konferencija školskih psihologa: Knjiga sažetaka / Lauri Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina (ur.). Zagreb, 2023. str. 55-55

Podaci o odgovornosti

Balaž, Barbara ; Burić, Irena

hrvatski

Profesionalna dobrobit srednjoškolskih nastavnika kroz školsku godinu

Jedna školska godina dinamičan je period u kojem se izmjenjuju zahtjevi različitog intenziteta. Od nastavnika se pritom očekuje da jednako spremno odgovaraju na njih u početku, kao i na kraju školske godine, kada je iza njih dugotrajan period opterećenosti poslom. S obzirom na navedeno, cilj ovog istraživanja bio je provjeriti postoje li razlike u profesionalnoj dobrobiti nastavnika kroz jednu školsku godinu. U istraživanju je sudjelovalo 1141 nastavnika iz 73 srednje škole s područja cijele Republike Hrvatske. Nastavnici su upitnik popunjavali online putem u četiri navrata tijekom školske godine 2021./2022. Točnije, svoje procjene navodili su u listopadu i prosincu 2021. te u ožujku i svibnju/lipnju 2022. Kao indikatore profesionalne dobrobiti uključili smo zadovoljstvo poslom i emocionalnu iscrpljenost nastavnika. Dobiveni rezultati su pokazali kako su nastavnici u prosjeku zadovoljni svojim poslom, a svoju emocionalnu iscrpljenost procjenjuju niskom kroz cijelu školsku godinu. Kako bismo utvrdili postoje li razlike u navedenim procjenama kroz vrijeme, provedena je ANOVA na ponovljenim mjerenjima. Rezultati su pokazali da postoje razlike u zadovoljstvu poslom i emocionalnoj iscrpljenosti nastavnika kroz školsku godinu. Dobiveni nalazi interpretirani su u okviru različitih radnih zahtjeva kroz navedeni period te stabilnosti mjerenih indikatora kroz vrijeme.

školska godina ; nastavnici ; zadovoljstvo poslom ; emocionalna iscrpljenost

nije evidentirano

engleski

Professional well-being of high-school teachers through the school year

nije evidentirano

school year ; teachers ; job satisfaction ; emotional exhaustion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

55-55.

2023.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Lauri Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina

Zagreb:

Podaci o skupu

1. konferencija školskih psihologa: Horizonti snage

predavanje

03.03.2023-04.03.2023

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice