Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

I bez glave živ? – primjer istraživačkog učenja za osnovnu i srednju školu (CROSBI ID 323410)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Turković Čakalić , Ivana ; Sabo , Nikolina ; Blažević, Matea ; Martinović, Ana ; Galir Balkić , Anita I bez glave živ? – primjer istraživačkog učenja za osnovnu i srednju školu // Educatio biologiae, (2022), 8; 32-41

Podaci o odgovornosti

Turković Čakalić , Ivana ; Sabo , Nikolina ; Blažević, Matea ; Martinović, Ana ; Galir Balkić , Anita

hrvatski

I bez glave živ? – primjer istraživačkog učenja za osnovnu i srednju školu

Istraživački pristup u prirodoslovnim predmetima omogućuje razvoj istraživačkih vještina učenika, potiče njihovu želju za učenjem, ali i pobuđuje interes za znanost. Učenici samostalno pristupaju rješavanju problema i stvaraju nove ideje i rješenja. Aktivno sudjeluju u svim istraživačkim procesima od postavljanja ciljeva rada, formuliranja istraživačkog pitanja, prikupljanja rezultata i izvođenja zaključaka. Ovakav način učenja, često u obliku izvanučioničke nastave, pridonosi i lakšem usvajanju nastavnog sadržaja i složenih tematskih cjelina te učenik upoznaje prirodni okoliš, razvija ekološku svijest i vježba snalaženje u prirodi. Primjenom aktivnog poučavanja nastavniku je olakšana korelacija nastavnog sadržaja Biologije sa sadržajem ostalih prirodoslovnih predmeta što pridonosi boljem razumijevanju naučenog. U ovom radu predloženo je istraživanje anatomije, morfologije i ekologije virnjaka s naglaskom na njihovu sposobnost regeneracije kako bi učenici shvatili proces regeneracije oštećenih dijelova tijela kao i uporabu virnjaka kao modela u različitim istraživanjima. Sadržaj ovog rada poslužit će nastavnicima osnovnih i srednjih škola. Samostalnim iskustvenim i istraživačkim učenjem, primjenom metoda suradničkog učenja ili odabirom projektnog učenja, na kreativan se način mogu ostvariti ishodi unutar makrokoncepta prirodoznanstveni pristup u integraciji s ostalim ishodima učenja.

aktivno učenje ; prirodoznanstveni pristup ; terenska nastava ; virnjak ; regeneracija ; neoblasti

nije evidentirano

engleski

Alive without a head? – an example of research learning for elementary and secondary schools

nije evidentirano

active learning ; natural science approach ; field classes ; Turbellaria ; regeneration ; neoblasts

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(8)

2022.

32-41

objavljeno

1849-6520

Povezanost rada

Biologija