Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje generacije Z (CROSBI ID 323097)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vuković, Dijana ; Keček, Damira ; Plenar, Sanja Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje generacije Z Zbornik studentskih radova, 1 (2022), 69-83

Podaci o odgovornosti

Vuković, Dijana ; Keček, Damira ; Plenar, Sanja

hrvatski

Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje generacije Z

U svijetu sve veće digitalizacije društvene mreže stvorile su prostor u kojem njihovi korisnici dijele informacije o proizvodima i uslugama prije nego donesu konačnu odluku o kupnji te nakon kupnje koje zasigurno utječu na druge korisnike. Aktivnosti na društvenim medijima, poput dijeljenja informacija, znanja i sudjelovanje u raspravama utječu na potrošačko ponašanje korisnika društvenih mreža, ali i na tvrtke koje na taj način analiziraju ponašanje ciljane skupine potrošača te prilagođavaju način oglašavanja potencijalnim kupcima. Cilj ovog rada bio je ispitati stavove generacije Z o utjecaju društvenih mreža na potrošačko ponašanje. U radu su ispitane razlike u percepciji pripadnika generacije Z o utjecaju društvenih mreža na proces kupnje obzirom na spol i završeni stupanj obrazovanja. Dobiveni rezultati ukazuju da ne postoji statistički značajna razlika u stavovima pripadnika generacije Z o utjecaju društvenih mreža na potrošačko ponašanje prema spolu kao ni u stavovima ispitanika generacije Z o utjecaju društvenih mreža na potrošačko ponašanje prema završenom stupnju obrazovanja, osim u dijelu koji se odnosi na korištenje društvenih mreža u svrhu dolaženja do novih informacija i vijesti.

društvene mreže ; generacija Z ; potrošačko ponašanje

nije evidentirano

engleski

The influence of social networks on the consumer behavior of generation Z

nije evidentirano

social networks ; generation Z ; consumer behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2022.

69-83

objavljeno

2975-7037

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice