Komparativna pedagogija i komparativna andragogija – što im je isto, a što različito? (CROSBI ID 322988)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kušić, Siniša ; Vrcelj, Sofija
hrvatski
Komparativna pedagogija i komparativna andragogija – što im je isto, a što različito?
Ovaj rad analizira konceptualne poteškoće komparativne pedagogije i komparativne andragogije, kojima je nametnut teret traganja za vlastitim znanstvenim identitetom. Točka prijepora nepostojanje je vlastite metode istraživanja, koju nameću stručnjaci iz drugih područja, kao i poistovjećivanje s međunarodnim istraživanjima. Komparativna pedagogija i komparativna andragogija zasebne su znanstvene discipline koje imaju svoj predmet proučavanja. Budući da su predmetno usmjerene na komparaciju, obje su u posljednje vrijeme, posebno komparativna pedagogija, zaglibile u istraživačkoj orijentaciji mjerenja »drugog«, a komparacija je povezana s općom klimom intenzivnog ekonomskog natjecanja i rastućeg uvjerenja u ključnu ulogu obrazovanja. Unatoč tome, obje su znanstvene discipline dale relevantne spoznaje o formalnim i neformalnim oblicima obrazovanja, ukazujući na diskriminatorne prakse u obrazovanju djece, mladih i odraslih, kao i netradicionalnih učenika
jedinica komparacije, komparativna andragogija, komparativna pedagogija, metoda komparacije, znanstveni identitet.
nije evidentirano
engleski
Comparative Pedagogy and Comparative Andragogy – What is the same and What is Different
nije evidentirano
comparative andragogy, comparative pedagogy, method of comparison, scientific identity, unit of comparison.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Vol. XXI (No. 1)
2023.
149-161
objavljeno
1334-2312
1848-8676
10.31192/np.21.1.9
Povezanost rada
Pedagogija