Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije (CROSBI ID 733565)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rončević, Ante ; Ličanin, Aleksandra Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije // Zbornik radova – 3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja“ / Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko et al. (ur.). Čakovec: Vimal Akademija, 2023. str. 166-179

Podaci o odgovornosti

Rončević, Ante ; Ličanin, Aleksandra

hrvatski

Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije

U radu se prikazuje zastupljenost vinara Međimurske županije na vlastitim mrežnim stranicama i društvenim mrežama te primjena digitalnog marketinga i stavovi međimurskih vinara o digitalnom marketingu. Radom se u korelaciju stavlja prisutnost međimurskih vinara u digitalnim kanalima komunikacije i uspješnost u izgradnji imidža i plasmanu proizvoda. Izdvojen je primjer međimurskog brenda vina Pušipel i Međimurske vinske ceste kao turističkih proizvoda. Analizira se njihov doprinos kreiranju renomea vinara koji su učlanjeni na Međimursku vinsku cestu i Međimurja kao vinarske turističke regije. Metodom ankete provedeno je istraživanje u dvije faze. Istraživanjem je obuhvaćeno dvanaest vinara u prvoj i šest vinara u drugoj fazi istraživanja, od ukupno dvadeset i šest vinara registriranih u sustavu Međimurske vinske ceste. Kao zaključak može se istaknuti da je manji dio međimurskih vinara orijentiran na korištenje digitalnih alata u svrhu izravnog, brzog pristupa korisnicima i kupcima. Zaključuje se da postoji pozitivna veza između digitalnog marketinga i uspješnosti dijela međimurskih vinara u izgradnji prepoznatljivosti. Vrednujući globalni doseg, izravnu dostupnost korisnicima i opseg ulaganja, dio međimurskih vinara razumije važnost digitalnog marketinga. Kod dijela međimurskih vinara postoji prostor za osnaživanje u području digitalnog marketinga i digitalnog okruženja.

digitalni marketing ; vinarski sektor ; marketing vina ; Međimurje

nije evidentirano

engleski

Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije

nije evidentirano

digital marketing ; wine sector ; wine marketing ; Međimurje

nije evidentirano

Podaci o prilogu

166-179.

2023.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova – 3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja“

Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko ; Penezić, Nenad ; Koščak, Marko

Čakovec: Vimal Akademija

2787-3668

Podaci o skupu

Prema sigurnijoj socijalnoj budućnosti. Istraživanje o socijalnim uslugama u Belom Manastiru

predavanje

19.10.2022-19.10.2022

Beli Manastir, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice