Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

VAŽNOST KVALITETNE KOMUNIKACIJE I PRIMJENE INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U OSNOVNOŠKOLSKOJ NASTAVI (CROSBI ID 75778)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kadum, Sandra ; Ružić-Baf, Maja ; Krković, Marta VAŽNOST KVALITETNE KOMUNIKACIJE I PRIMJENE INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U OSNOVNOŠKOLSKOJ NASTAVI // Novi izazovi u edukaciji II, znanstvena monografija / Rajović, Ranko (ur.). Bijeljina: Smart production, Novi Sad, 2022. str. 69-87

Podaci o odgovornosti

Kadum, Sandra ; Ružić-Baf, Maja ; Krković, Marta

hrvatski

VAŽNOST KVALITETNE KOMUNIKACIJE I PRIMJENE INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U OSNOVNOŠKOLSKOJ NASTAVI

Sve su aktualnija znanstvena istraživanja koje se interdisciplinarno pa i multidisciplinarno bave komunikacijom u gotovo svim aspektima društva. U ovom je radu naglasak upravo na kvalitetnoj komunikaciji i važnosti intereakcije između učitelja i učenika. U teorijskom dijelu rada dan je komapartivni prikaz definicija koje se odnose na komunikaciju i interakciju, navode se strategije namijenjene učiteljima za što učinkovitiju komunikaciju s učenicima, prikazuju se ISTE standardi za učitelje, istraživanja o online nastavi tijekom pandemije SARS COVID-19, strategije kvalitetne i svrsishodne komunikakacije u razredu, važnost slušanja i govorenja, sukobi u razredu te koraci rješavanja sukoba. U drugom dijelu rada prikazuju se rezultati provedenog istraživanja na uzorku 570 ispitanika (učitelja) osnovnih škola u Hrvatskoj tijekom 2019/2020 godine. Mjerni instrument sastojao se od 3 nezavisne i 14 zavisnih varijabli. Dobiveni rezultati istraživanja pokazali su sljedeće: izuzetno nizak srednji prosjek pokazali su rezultati za česticu „Spol učitelja utječe na kominikaciju i interakciju s učenicima“ i česticu „Internet pozitivno utječe na komunikaciju i interakciju između učenika i učitelja“, dok su visoku prosječnu vrijednost pokazali rezultati za česticu „Trudim se razumijeti poruke koje stoje iza stvarnih riječi i rečenica koje mi učenici upućuju“ i česticu „Učenicima postavljam dodatna pitanja kako bi se riječi i rečenice učenika detaljnije objasnile“.

komunikacija, interakcija, informacijska i komunikacijska tehnologija, učenik, učitelj, škola

nije evidentirano

engleski

THE IMPORTANCE OF EFFECTIVE COMMUNICATION AND APPLICATION OF ICT IN PRIMARY SCHOOL EDUCATION

nije evidentirano

communication and interaction strategies, teacher, student, teaching, elementary school, ICT

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-87.

objavljeno

Podaci o knjizi

Novi izazovi u edukaciji II, znanstvena monografija

Rajović, Ranko

Bijeljina: Smart production, Novi Sad

2022.

978-99938-55-73-6

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija