Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje, razvoj i primjena (CROSBI ID 101929)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Stankov, Slavomir ; Glavinić, Vlado ; Granić, Andrina ; Rosić, Marko Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje, razvoj i primjena // Zbornik radova (Fakultet prirodoslovno matematickih znanosti i odgojnih podrucja Sveucilista u Splitu), 1 (2003), 1; 45-72

Podaci o odgovornosti

Stankov, Slavomir ; Glavinić, Vlado ; Granić, Andrina ; Rosić, Marko

hrvatski

Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje, razvoj i primjena

Tradicionalno je obrazovni sustav definiran kao zajednica u kojoj, združeni u stanovitom prostoru, u procesu učenja i poučavanja sudjeluju učenici i učitelji. Učitelji u takvom sustavu vode proces učenja poučavanjem u usklađenim vremenskim intervalima. Međutim, takav je pristup obrazovanju u suvremenim uvjetima življenja i gospodarenja izložen važnim promjenama koje između ostalog podupire informacijska i komunikacijska tehnologija. Sve su učestalija učenja u kojima su učenici i učitelji razdvojeni, a rade u vremenski usklađenim ili neusklađenim intervalima, što uglavnom ovisi o izboru tehničkog rješenja. Fizička udaljenost se neprestano mijenja (povećava), a pri tom se osigurava sve kvalitetniji način računalne i hipermedijske komunikacije. Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u obrazovanju i nastavi obično je određena sadržajem komunikacije učenika i osobnog računala, pa to globalno može biti učenje o računalu, učenje s računalom i učenje od računala. U nas se pretežno zadržavamo na modalitetu učenja o računalu i time nastojimo poboljšati nastavu i obrazovanje služeći se računalom u obradi teksta, za rad s tabličnim kalkulacijama, rad s bazama podataka i za pristup Internetu. Naravno, to je prva razina, dok su preostale dvije učenje s računalom i učenje od računala još uvijek nedovoljno istražene i primijenjene u obrazovnom sustavu Republike Hrvatske. Tijekom posljednjeg desetljeća sustavno se bavimo upravo tim područjem u nastojanju da ga promoviramo i podupremo njegov razvoj i primjenu. U vezi s tim predmet naših istraživanja su razvoj i implementacija: (i) hipermedijskih autorskih ljuski namijenjenih izgradnji inteligentnih tutorskih sustava ; (ii) distribuiranih sustava obrazovanja i (iii) korisničkih i prilagodljivih korisničkih sučelja u odnosnim sustavima. Ovim radom prezentiramo jedan dio navedenih opsežnih istraživanja. Rad će se izlagati u tri odjeljka, i to onako kako su oni ovdje i navedeni.

Inteligentni tutorski sustavi. Hipermedijske autorske ljuske. Distribuirani sustavi. Sustavi obrazovanja na daljinu. Korisnička sučelja. Prilagodljiva korisnička sučelja.

nije evidentirano

engleski

Intelligent Tutoring Systems - research, development and applications

nije evidentirano

Intelligent Tutoring Systems ; Hypermedial Authoring Shells. Distributed Systems. Distance Education Systems. User Interface. Adaptable User Inteface.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2003.

45-72

objavljeno

1334-3068

Povezanost rada

Računarstvo