Digitalni marketing (CROSBI ID 459150)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Corallini, Ricardo
Čišić, Dragan
hrvatski
Digitalni marketing
Kroz tradicionalni marketing tvrtke izravno ciljaju i pronalaze kupce, a kroz digitalni marketing cilj im je da ih ljudi pronađu. Tehnološka konvergencija i množenje uređaja doveli su do otvaranja načina na koje razmišljamo o marketingu na Internetu i gurnuli su granice prema novom konceptu digitalnog marketinga - korisnijem, mjerljivijem, sveprisutnijem i interaktivnijem. Razvojne strategije digitalnog marketinga nude mnogo potencijala za proizvode i organizacije. Svijet sve više prelazi u digitalno okruženje. S porastom digitalnog doba dobro je ulagati u digitalnu kampanju. Digitalni marketing, kao i svaki drugi oblik marketinga, u stalnoj je promjeni. Prošli su dani naslanjanja na tiskane časopise ili panoe za poslovne oglase, misleći da bi sami mogli privući dovoljno kupaca da tvrtka bude uspješna. Digitalni marketing zaista otvara vrata za mnoge mogućnosti i pomaci u tehnologiji su jako uzbudljivi, ali bitno je spomenuti da se ne smiju izgubiti iz vida ni temeljni principi koji čine sjajnu marketinšku strategiju.
digitalni marketing, tradicionalni marketing, kanali, oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Digital marketing
nije evidentirano
digital marketing, traditional marketing, channels, advertising.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
21.10.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Pomorski fakultet u Rijeci
Rijeka