Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

EKOPEDAGOŠKE KOMPETENCIJE - UVJET USPJEŠNOG FUNKCIONIRANJA U 21. STOLJEĆU (CROSBI ID 322659)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Karačić, Marija EKOPEDAGOŠKE KOMPETENCIJE - UVJET USPJEŠNOG FUNKCIONIRANJA U 21. STOLJEĆU SaZnanje (3/2022), 3 (2022), 565-575

Podaci o odgovornosti

Karačić, Marija

hrvatski

EKOPEDAGOŠKE KOMPETENCIJE - UVJET USPJEŠNOG FUNKCIONIRANJA U 21. STOLJEĆU

Stoljeće koje živimo nosi sa sobom brojne promjene koje utječu na sve stanovnike svjetske zajednice. Kao takvo, traži pravovremene i adekvatne reakcije na njih kako bi se uspješno nosili sa nepredviđenim izazovima i lakše i uspješnije ih prevladali. Takvo čovječanstvo opterećuju ekološki problemi, zdravstveni problemi, migrantske krize, siromaštvo, nezaposlenost, što ostavlja dalekosežne posljedice. Svemu ovome uzrok treba tražiti i u narušenoj komunikaciji među ljudima. Preplavljenost virtualnom tehnologijom uskraćuje direktnu, međuljudsku komunikaciju, što često rezultira neželjenim posljedicama. Komunikacija je ključ uspjeha i sreće svakog pojedinca, stoga, potrebno je u svim odgojnim ustanovama reafirmirati interpersonalnu komunikaciju, dati joj pravo mjesto na svim razinama odgoja i obrazovanja, i osposobiti mlade koji počinju odgoj i obrazovanje za nju, nastojeći težiti razvoju ekopedagoških kompetencija. Ekopedagoška kompetencija podrazumijeva razumijevanje, prihvaćanje i djelovanje u skladu s ekopedagoškom interakcijom, koje se temelji na ekokomunikaciji. Zbog ekološke krize u svijetu potrebno je ekološkim obrazovanjem mladih, težiti razvoju novog senzibiliteta, novih aktivnih građana. Osnovni cilj rada je analizirati i predstaviti poglede znanstvenika i pedagoga koji su se bavili značajem, potrebom i načinima razvoja ekopedagoških kompetencija kod odgajanika. Ovim radom bit će elaborirana potreba i značaj, te sastavni elementi ekopedagoške kompetencije, kao i ukazivanje na potrebu razvoja ekopedagoških kompetencija u odgoju, svih dobnih skupina odgajanika, čime se nastoji interpretirati i predstaviti njihov značaj u uspješnom funkcioniranju društva budućnosti.

Ekopedagoške kompetencije, komunikacija, obitelj, odgojitelj, suvremeno društvo.

nije evidentirano

engleski

ECO-EDUCATIONAL COMPETENCES - A CONDITION FOR SUCCESSFUL FUNCTIONING IN THE 21ST CENTURY

nije evidentirano

Ecopedagogical competencies, communication, educator, family, modern society.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3

2022.

565-575

objavljeno

2566-4387

Povezanost rada

Pedagogija