Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Iskustva supervizijskog rada sa školskim psiholozima (CROSBI ID 733353)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Rovan, Daria Iskustva supervizijskog rada sa školskim psiholozima // Horizonti snage - 1. konferencija školskih psihologa / Laura Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina (ur.). Zagreb, 2023. str. 32-32

Podaci o odgovornosti

Rovan, Daria

hrvatski

Iskustva supervizijskog rada sa školskim psiholozima

Supervizija u području odgojno-obrazovnih djelatnosti posebna je metoda učenja, razvoja i podrške, koja omogućava djelatnicima u odgojno- obrazovnoj praksi da kroz integraciju praktičnih iskustava i teoretskog znanja dođu do novih osobnih i stručnih spoznaja i tako izgrađuju profesionalni identitet i kompetencije (Žorga, 1995). Stručnjaci u suradnji sa supervizorom uče iz svojih i tuđih iskustava, razmjenjuju dojmove te analiziraju situacije iz različitih perspektiva. Na temelju upotpunjavanja različitih pogleda na određenu situaciju, supervizanti traže vlastita rješenja problema u radu čime stvaraju pretpostavke za kompetentno djelovanje. Stoga supervizija pomaže u pronalaženju vlastitih kreativnih načina rješavanja problema s kojima se školski psiholozi susreću u svakodnevnom radu. U ovom izlaganju izložit ću svoja iskustva vođenja grupne supervizije školskih psihologa prema razvojno-integrativnom modelu. Supervizija je bila organizirana kao serija susreta na kojima sudionici razmjenjuju i razmatraju svoja profesionalna iskustva te se na svakom susretu detaljnije fokusiraju na jednu ili dvije teme. Teme na koje su se fokusirali supervizanti školski psiholozi obuhvaćale su konkretne problemske situacije vezane uz različita područja njihovog rada (npr. savjetovanje učenika, savjetovanje roditelja, podrška učenicima s teškoćama u razvoju). Osim toga, supervizanti su se fokusirali i na teme vezane uz njihovo razumijevanje uloge školskog psihologa i snalaženje u njoj (npr. granice uloge školskog psihologa, odgovornost školskog psihologa, potreba za podrškom). Kroz rad na pojedinim supervizijskim temama, školski psiholozi došli su do novih uvida, dobili podršku i osnažili svoje kapacitete za profesionalno djelovanje.

supervizija, profesionalni razvoj, školski psiholozi

nije evidentirano

engleski

Experiences of supervising school psychologists

nije evidentirano

supervision, professional development, school psychologists

nije evidentirano

Podaci o prilogu

32-32.

2023.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Horizonti snage - 1. konferencija školskih psihologa

Laura Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina

Zagreb:

Podaci o skupu

Horizonti snage: 1. konferencija školskih psihologa

predavanje

03.03.2023-04.03.2023

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija