Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učiteljska procjena znanja o simptomima, etiologiji i tretmanu ADHD-a (CROSBI ID 322596)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Skočić Mihić, Sanja ; Sekušak Galešev, Snježana ; Kehonjić, Selma Učiteljska procjena znanja o simptomima, etiologiji i tretmanu ADHD-a // Metodički ogledi, 28 (2022), 2; 171-191. doi: 10.21464/mo.28.2.6

Podaci o odgovornosti

Skočić Mihić, Sanja ; Sekušak Galešev, Snježana ; Kehonjić, Selma

hrvatski

Učiteljska procjena znanja o simptomima, etiologiji i tretmanu ADHD-a

Cilj je studije bio utvrditi učiteljsku procjenu znanja o simptomima, etiologiji i tretmanu ADHD-a te njenu povezanost sa sociodemografskim obilježjima učitelja, obilježjima škole i učiteljevoj samoprocjeni općeg znanja o ADHD-u. Prigodan uzorak činilo je 233 učitelja. Primijenjen je Upitnik učiteljskih znanja o ADHD-u trofaktorske strukture: Simptomi, Etiologija i Tretman ADHD-a, odgovarajuće pouzdanosti. Učitelji poznaju važnost tretmana za akademske i socijalne ishode učenika s ADHD-om te simptome ADHD-a, dok iskazuju nedovoljno poznavanje etiologije ADHD-a. Prisutne su zablude u identificiranju uzroka ADHD- a u obiteljskim stresnim okolnostima. Učiteljska procjena općeg znanja o ADHD-u povezana je s višom razinom znanja o simptomima i tretmanu, radnim mjestom učitelja razredne nastave, dok je viša razina znanja o tretmanu povezana s nižom kronološkom dobi učitelja. Implikacije dobivenih nalaza ukazuju na značaj stjecanja kompetencija učitelja za poučavanje učenika s ADHD-om tijekom inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja, kao i osiguravanja podrške stručnjaka edukacijskih rehabilitatora.

znanja ; učitelji ; ADHD ; simptomi ; etiologija ; tretman

nije evidentirano

engleski

Učiteljska procjena znanja o simptomima, etiologiji i tretmanu ADHD-a

nije evidentirano

ADHD ; etiology ; knowledge ; symptoms ; teachers ; treatment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (2)

2022.

171-191

objavljeno

1848-2325

10.21464/mo.28.2.6

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost