Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva (CROSBI ID 458986)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bilić, Matea
Balabanić, Ivan ; Mihaljević, Lucija
hrvatski
Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva
Tehnološki napredak unio je velike promjene u cjelokupnu društvenu strukturu pa samim time i u poslovnu sferu. Digitalizacijom se postigla nova razina kvalitete u marketinškoj praksi, ali javljaju se istovremeno i novi izazovi stavljeni pred marketinške stručnjake u novom, digitalnom društvu. Ovaj rad temelji se na kvalitativnom istraživanju, točnije na informacijama iz intervjua provedenih s marketinškim stručnjacima, ali i na sekundarnim podatcima iz različitih znanstvenih izvora. Na temelju podataka iz intervjua prikazane su neke karakteristike marketinških praksi koje su značajne za novo, digitalno doba, a rad uključuje i paralelu povučenu s tradicionalnim marketingom. Temeljna ideja rada uočavanje je promjena u marketinškoj praksi nastalih pod utjecajem globalizacijskih procesa i novih društvenih okolnosti. Također, rad je sagledao potrošačko društvo iz perspektive onih koji ga svojim aktivnostima djelomično kreiraju, a ne iz perspektive potrošača kao što to obično biva, što daje novu dimenziju i zanimljivost u pristupu.
globalizacija, marketing, potrošačko društvo, digitalizacija, marketinške prakse
nije evidentirano
engleski
New patterns of marketing practice in the context of digital society
nije evidentirano
globalization, marketing, consumer society, digitalization, marketing practice
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69
28.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatsko katoličko sveučilište
Zagreb