Pedagogija djelotvorne ljubavi u kulturi odgojno-obrazovne ustanove (CROSBI ID 322432)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brust Nemet, Maja ; Tokić Zec, Ružica ; Krstić, Ana
hrvatski
Pedagogija djelotvorne ljubavi u kulturi odgojno-obrazovne ustanove
Pedagoška istraživanja zagovaraju humanistički pristup koji promiče cjelovit razvoj pojedinca, stoga cilj školovanja nije samo stjecanje znanja, već uvažavanje njegovih interesa i potreba, gdje se uz intelektualne ističu i emocionalne značajke razvoja. Kako bi se razvijala učenička odgovornost, tolerancija, kritičko mišljenje, samostalnost i uspješno komuniciranje, neophodni su odgovorni i moralni učitelji, svjedoci vrijednosti. Profesionalno kompetentni učitelji trebaju biti svjesni implicitnih utjecaja unutar i izvan odgojno-obrazovne ustanove, koji utječu na kulturu škole i usvajanje temeljnih vrijednosti svih dionika. Danas je više nego ikad potrebno voditi se postavkama pedagogije djelotvorne ljubavi don Bosca, koji je odgajao vlastitim primjerom te utvrdio temelje preventivnoga sustava utemeljenoga na ljubavi prema učenicima.
djelotvorna ljubav, don Bosco, kompetencije, kultura škole, skriveni kurikul, vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Pedagogy of effective love in the culture of an educational institution
nije evidentirano
effective love, don Bosco, competencies, school culture, hidden curriculum, values
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30 (4)
2022.
615-634
objavljeno
1330-2655
1849-014X
10.31823/d.30.4.7