ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA UČENJA U RADU S UČENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM (CROSBI ID 733089)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Karačić, Marija
hrvatski
ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA UČENJA U RADU S UČENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM
Vrijeme života i rada u vremenu pandemije virusom korona, ostat će trajno zabilježeno na razini svjetske zajednice, koja se žurno morala okrenuti traženju suvremenih strategija učenja koje odgovaraju vremenu u kojem živimo i koje će ostaviti najmanje posljedice po odgoj i razvoj učenika. Pred suvremenu školu, postavilo se pitanje kako održati kontinuitet u radu škole i u obrazovanju učenika, koje metode rada primijeniti, kako u što kraćem vremenu educirati nastavnike, učenike i njihove roditelje za rad i učenje putem suvremenih strategija učenja. Cilj istraživanja je ustanoviti koje strategije učenja su nastavnici najčešće koristili u radu s učenicima u doba pandemije, na koji način su se preorijentirali na njihovu primjenu, koje od njih su se pokazale najefikasnijim po pitanju ishoda učenja, kako su ih prihvatili učenici i nastavnici, kao i koje prednosti su u radu s učenicima korištenih strategija i koja su ograničenja u njihovoj primjeni. Uzorak ispitanika činili su nastavnici (N=30) s područja Hercegovačko-neretvanske županije iz gradskih i prigradskih škola. U radu je korištena metoda teorijske analize, deskriptivna metoda i metoda anketiranja, a od instrumenata anketni upitnik u vidu skale Likertovog tipa izrađen za potrebe istraživanja. Dobiveni rezultati ukazuju da su stavovi nastavnika o primjeni strategija učenja u doba pandemije različiti, da je rad prema novim strategijama učenja bio težak i za nastavnike, učenike i roditelje, da je uložen veliki napor u edukaciju za rad prema novim strategijama, da su iskustva u radu vrlo bogata i da će poslužiti kao putokaz u radu s učenicima u nekim novim nepredviđenim situacijama.
nastava, nastavnici, pandemija korona, strategije učenja, učenici, učenje
nije evidentirano
engleski
REPRESENTATION OF MODERN LEARNING STRATEGIES IN WORKING WITH STUDENTS DURING THE CORONA VIRUS PANDEMIC
nije evidentirano
crown pandemic, learning, learning strategies, students teaching, teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
247-259.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH
1986-9886
Podaci o skupu
XIII International scientific conference „Improving the quality of life of children and youth” 24 th - 26th June 2022, Aranđelovac, Serbia
predavanje
24.06.2022-26.06.2022
Srbija