Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA UČENJA U RADU S UČENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM (CROSBI ID 733089)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Karačić, Marija ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA UČENJA U RADU S UČENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM // Unapređenje kvalitete života djece i mladih. 2022. str. 247-259

Podaci o odgovornosti

Karačić, Marija

hrvatski

ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA UČENJA U RADU S UČENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM

Vrijeme života i rada u vremenu pandemije virusom korona, ostat će trajno zabilježeno na razini svjetske zajednice, koja se žurno morala okrenuti traženju suvremenih strategija učenja koje odgovaraju vremenu u kojem živimo i koje će ostaviti najmanje posljedice po odgoj i razvoj učenika. Pred suvremenu školu, postavilo se pitanje kako održati kontinuitet u radu škole i u obrazovanju učenika, koje metode rada primijeniti, kako u što kraćem vremenu educirati nastavnike, učenike i njihove roditelje za rad i učenje putem suvremenih strategija učenja. Cilj istraživanja je ustanoviti koje strategije učenja su nastavnici najčešće koristili u radu s učenicima u doba pandemije, na koji način su se preorijentirali na njihovu primjenu, koje od njih su se pokazale najefikasnijim po pitanju ishoda učenja, kako su ih prihvatili učenici i nastavnici, kao i koje prednosti su u radu s učenicima korištenih strategija i koja su ograničenja u njihovoj primjeni. Uzorak ispitanika činili su nastavnici (N=30) s područja Hercegovačko-neretvanske županije iz gradskih i prigradskih škola. U radu je korištena metoda teorijske analize, deskriptivna metoda i metoda anketiranja, a od instrumenata anketni upitnik u vidu skale Likertovog tipa izrađen za potrebe istraživanja. Dobiveni rezultati ukazuju da su stavovi nastavnika o primjeni strategija učenja u doba pandemije različiti, da je rad prema novim strategijama učenja bio težak i za nastavnike, učenike i roditelje, da je uložen veliki napor u edukaciju za rad prema novim strategijama, da su iskustva u radu vrlo bogata i da će poslužiti kao putokaz u radu s učenicima u nekim novim nepredviđenim situacijama.

nastava, nastavnici, pandemija korona, strategije učenja, učenici, učenje

nije evidentirano

engleski

REPRESENTATION OF MODERN LEARNING STRATEGIES IN WORKING WITH STUDENTS DURING THE CORONA VIRUS PANDEMIC

nije evidentirano

crown pandemic, learning, learning strategies, students teaching, teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

247-259.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH

1986-9886

Podaci o skupu

XIII International scientific conference „Improving the quality of life of children and youth” 24 th - 26th June 2022, Aranđelovac, Serbia

predavanje

24.06.2022-26.06.2022

Srbija

Povezanost rada

nije evidentirano