Ponašanje potrošača u konzumaciji kozjeg mlijeka i mliječnih proizvoda (CROSBI ID 733067)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Škreblin, Nikolina ; Mesić, Željka ; Konjačić, Miljenko ; Kelava Ugarković, Nikolina ; Prpić, Zvonimir
hrvatski
Ponašanje potrošača u konzumaciji kozjeg mlijeka i mliječnih proizvoda
U svrhu utvrđivanja potrošačkih navika u pogledu kozjeg mlijeka i proizvoda od kozjeg mlijeka provedeno je online anketno ispitivanje 353 ispitanika. Gotovo polovica (47, 9%) ispitanika ne konzumira kozje mlijeko, 30, 8% ispitanika ne konzumira kozji sir, dok ih čak 60, 9% ne konzumira ostale mliječne proizvode. Pritom žene rjeđe konzumiraju mlijeko, kozji sir i druge kozje proizvode od muškaraca. Potrošači najčešće kupuju kozje proizvode u supermarketima, kao i izravno na gospodarstvima koja se bave uzgojem koza, dok je način nabave kozjeg sira pod značajnim utjecajem mjesta odrastanja. Najčešći razlog nekonzumacije kozjeg mlijeka, sira i mliječnih proizvoda su miris, okus i aroma tih proizvoda (39%), dok 37% ispitanika nije imalo prilike konzumirati kozje proizvode.
kozje mlijeko ; kozji sir ; kozji mliječni proizvodi ; konzumacija
nije evidentirano
engleski
Consumer habits regarding goat’s milk and dairy products
nije evidentirano
goat’s milk ; goat’s cheese ; goat dairy products ; consumption
nije evidentirano
Podaci o prilogu
357-362.
2023.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
58th Croatian & 18th International Symposium on Agriculture
poster
11.02.2023-17.02.2023
Croatia