Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata nastavničkih studija prema odgoju i obrazovanju za održivi razvoj (CROSBI ID 322090)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ninčević, Marjan Stavovi studenata nastavničkih studija prema odgoju i obrazovanju za održivi razvoj // Putokazi, 8 (2020), 2; 301-308

Podaci o odgovornosti

Ninčević, Marjan

hrvatski

Stavovi studenata nastavničkih studija prema odgoju i obrazovanju za održivi razvoj

Koncept održivog razvoja obuhvaća niz heterogenih određenja utemeljenih na različitim teorijskim i metodološkim pristupima, redovito se spominje u političkim strategijama i čest je gost medijskog prostora. Upravo zahvaljujući širokom području koje svojim značenjem obuhvaća, postavlja se pitanje koliko je značenje tog koncepta poznato populaciji koja jest, ili će u budućnosti biti, odgovorna za implementaciju i provedbu načela održivog razvoja. U znanstveno-istraživačkom diskursu najčešće se navodi krovna definicija Svjetske komisije za okoliš i razvoj (Brundtland komisije) koja održivi razvoj određuje kao razvoj koji zadovoljava potrebe današnjice, a pritom ne ugrožava potrebe budućih generacija (WCED, 1987). Procijenjena podzastupljenost ove teme u području visokog obrazovanja zabrinjava s obzirom na značajnu ulogu sustava visokog obrazovanja u znanstvenom i praktičnom obrazovanju i osposobljavanju stručnjaka koji će u bliskoj budućnosti obrazovati nove generacije ili će donositi nove razvojne odluke (Rončević, Ledić i Ćulum, 2008). Stoga smo ovim istraživanjem ispitali stupanj poznatosti koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj kod studenata nastavničkih studija, njihove stavove prema tom konceptu i stavove o odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Rezultati pokazuju očekivanu nisku poznatost koncepta održivog razvoja među studentima, ali pružaju temelj za optimizam u planiranju i organizaciji budućih obrazovnih programa.

održivi razvoj, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, studenti nastavničkih studija

nije evidentirano

engleski

Attitudes of teacher education students towards education for sustainable development

nije evidentirano

sustainable development, education for sustainable development, students of teacher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2020.

301-308

objavljeno

2566-3755

2303-470X

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija