Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

POLITIČKA KOMUNIKACIJA NADRUŠTVENIM MREŽAMA – KANALOTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMAILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA(SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA) (CROSBI ID 322089)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Lesinger, Gordana ; Đaić, Vjekoslav ; Felger, Branimir POLITIČKA KOMUNIKACIJA NADRUŠTVENIM MREŽAMA – KANALOTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMAILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA(SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA) // South Eastern European journal of communication, 1 (2019), 2; 27-34. doi: 10.47960/2712-0457.2019.2.1.27

Podaci o odgovornosti

Lesinger, Gordana ; Đaić, Vjekoslav ; Felger, Branimir

hrvatski

POLITIČKA KOMUNIKACIJA NADRUŠTVENIM MREŽAMA – KANALOTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMAILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA(SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA)

Prednosti komunikacije te lakšu dostupnost ciljnih javnost preko društvenih mreža prepoznale su i političke elite te su, osim tradicionalnih oblika komunikacije, političku komunikaciju obogatile društvenim medijima. Dominantna društvena mreža u Hrvatskoj je Facebook, iako nemali broj osoba iz javnoga života koristi i Twitter kao sredstvo komunikacije. Premda se raspravlja jesu li društveni mediji unaprijedili demokraciju ili je ugrozili, činjenica je da je ta platforma omogućila transparentniju i dostupniju komunikaciju koja zasigurno utječe na izgradnju imidža pojedinaca i institucija iz političke arene, kojima je takav oblik komunikacije omogućio i izgradnju vlastite virtualne zajednice. Struktura rada sastoji se od nekoliko većih cjelina i pripadajućih podcjelina. Razlike koje su uočene istraživanjem upućuju na to da su institucije, dakle ministarstva, u Sloveniji u daleko većoj mjeri prisutna u viralnome prostoru nego li je to slučaj u Hrvatskoj. Gledaju li se sami nositelji javne vlasti, ministri, oni su u Hrvatskoj, za razliku od Slovenije, prisutniji sa svojim službenim Facebook stranicama. Takvi rezultati, iako znakoviti, ne upućuju na to da se u Hrvatskoj i Sloveniji komunikacija na digitalnim platformama koristi u svrhu političkoga diskursa ili u cilju informiranja ključnih aktera te posljedično kreiranja javnoga mišljenja o nekome političkom pitanju.

politička komunikacija, društvene mreže, Facebook, imidž, javnost

nije evidentirano

engleski

POLITICAL COMMUNICATION ON SOCIAL NETWORKS - CHANNEL OF OPEN COMMUNICATION WITH CITIZENS OR SUCCESSOR OF IMAGE OF POLITICAL ELITE (case of Croatia and Slovenia)

nije evidentirano

political communication, social networks, Facebook, image, public

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (2)

2019.

27-34

objavljeno

2712-0430

2712-0457

10.47960/2712-0457.2019.2.1.27

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice