Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ZNAČAJ OPERATIVNOG PLANIRANJA SA SVRHOM OSIGURANJA UNAPREĐENJA PRODAJE (CROSBI ID 321891)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Filipović, Zvonimir ; Bilić, Siniša ; Homoki, Dario ZNAČAJ OPERATIVNOG PLANIRANJA SA SVRHOM OSIGURANJA UNAPREĐENJA PRODAJE // Nauka i tehnologija, 18 (2023), 119-133

Podaci o odgovornosti

Filipović, Zvonimir ; Bilić, Siniša ; Homoki, Dario

hrvatski

ZNAČAJ OPERATIVNOG PLANIRANJA SA SVRHOM OSIGURANJA UNAPREĐENJA PRODAJE

Globalna konkurentnost tržišta, kao nikada prije, toliko je izražena da vrijeme reakcije na interne i eksterne varijacije tržišta mora biti trenutno, u cilju zadržavanja tržišne pozicije, ostvarenja planirane prodaje i kreiranja dodane vrijednosti poduzeća. Menadžment poduzeća jasnom vizijom, kvalitetno strukturiranim strateškim planovima i ključnim idejama detaljno razrađenim u operativnim planovima, kreira preduvjete za trenutne reakcije na specifičnom polju unapređenja prodaje. Unapređenje prodaje, kao ključni alat za kratkoročno povećanje prodaje, rast prihoda, kreiranje dodatne vrijednosti i očuvanje imidža same marke, odnosno poduzeća u cijelosti, zauzima sve značajniju ulogu pri strateškom promišljanju. Operativni planovi unapređenja prodaje što kvalitetnije se moraju implementirati putem prodajne snage na ciljano tržište. Putem prikaza paralelnog pristupa planiranja, dvosmjernog, pristupom top-down i bottom up, spoznat će se gotovo jednaka vrijednost svih dionika procesa planiranja i procesa realiziranja. Motiviranost, educiranost, proaktivnost i asertivnost prodajnog predstavnika kao operativnog izvođača smjernica zadanih operativnim planom unapređenja prodaje postaje komparativna prednost u odnosu na konkurenciju na ciljanom tržištu. U radu se daje teoretski pregled pojma planiranja s aspekta razine planiranja te s posebnim naglaskom na operativno planiranje i operativne planove. Također, radom se želi pokazati tijek procesa unapređenja prodaje, od kreiranja operativnog plana do njegove implementacije na ciljno tržite putem prodajne sile na primjeru jedne regionalne mesne industrije koja je lider u svojoj branši.

operativno planiranje, unapređenje prodaje, prodajni menadžment

nije evidentirano

engleski

THE IMPORTANCE OF OPERATIONAL PLANNING WITH THE PURPOSE OF ENSURING SALES IMPROVEMENT

nije evidentirano

principle of legality, financial management and control, public administration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18

2023.

119-133

objavljeno

2303-5188

Povezanost rada

Ekonomija