Corporate culture and corporate communication (CROSBI ID 732781)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Rončević, Ante ; Mulović Trgovac, Ana
engleski
Corporate culture and corporate communication
Najšire poimanje korporativne komunikacije definira komunikaciju koja obuhvaća organizaciju u cjelini. Najvažnija pitanja unutar korporativne komunikacije su dosljednost, koherentnost i jasnoća koja propisuje koordinaciju svih komunikacija. Međutim, nove tržišne tendencije zahtijevaju da korporacije preispitaju svoje strateške akcije i komunikaciju, te da organizacije trebaju proširiti svoju perspektivu integracije s unutarorganizacijskog na holistički pristup, pokrećući procese koji spajaju sve potrebe dionika u razvoj korporativnih strategija. U tom kontekstu, potrebno je preispitati i korporativnu kulturu. Korporativna kultura je ukupnost svih normi, vrijednosti i pristupa razmišljanju koja su vezana uz poduzeće, a koje kao kolektivni orijentacijski sustav utječu na ponašanje zaposlenika u rješavanju problema i time se prikazuje kao vanjsko obilježje korporacije. Korporativna kultura ključna je za uspjeh organizacije. Kultura je način života i rada u poduzeću. Ona je sistem vrijednosti, uvjerenja, običaja unutar neke organizacije, koji su u interakciji s formalnom strukturom proizvodeći norme ponašanja. Predstavlja osobnost odnosno karakter samog poduzeća.
corporative communication ; corporate culture
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
27-27.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021. godine: Kultura znanosti
978-953-7986-36-0
Podaci o skupu
Festival znanosti 2021
radionica
10.05.2021-15.05.2021
Osijek, Hrvatska