Korištenje Facebooka u svrhu elektroničkog poslovanja (CROSBI ID 458583)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kurilić, Mario
Čišić, Dragan
hrvatski
Korištenje Facebooka u svrhu elektroničkog poslovanja
Društveni mediji su utjecali na svakodnevni život ljudi pa tako i kompanija. Društveni mediji su otvorili vrata poslovnom svijetu i ponudili im veliku interakciju i privlačenje velikog broja korisnika i kupaca. Pojavio se brži i jednostavniji način komuniciranja putem razmjene slika, priča, vijesti, blogova, online diskusija i slično. Uz pomoć Interneta kompanije više ne ovise o određenoj bazi kupaca i klijenata koju posjeduju, već sada mogu doprijeti do globalne publike u roku od nekoliko sekundi. Svakodnevni pristup društvenim mrežama omogućuje više prilika da ljudi vide široki spektar marka i ponudu velikog broja kompanija. Online marketing kampanje i oglašavanje poslovanja povećavaju šanse da ciljna grupa prepozna vrijednost branda i kompanije. Nadalje društvene mreže su postale središte povezivanja ljudi radi osobne komunikacije, posla, škole, kupovine te sve ovisi o njihovim interesima. Društveni mediji su se uvukli u uprave poslovnih organizacija te su transformirali procese prodaje i kupnje. Iako su društveni mediji fenomen koji se postepeno počeo pojavljivati u poslovanju, pokazalo se kako su jednako ili više učinkoviti, nego tradicionalno poslovanje i komuniciranje s klijentima. Suvremene kompanije i organizacije se kontinuirano bore za svoj opstanak na tržištu te svakodnevno stvaraju svijest o svojim proizvodim i uslugama.
društveni mediji, Facebook, elektroničko poslovanje, strateški alat, organizacije
nije evidentirano
engleski
Using Facebook for the purpose of e-business
nije evidentirano
social media, Facebook, electronic business, strategic tool, organisations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
14.10.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Pomorski fakultet u Rijeci
Rijeka