Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj učenja Design Thinking procesa na razvoj inovacijskog načina razmišljanja studenata (CROSBI ID 458504)

Ocjenski rad | diplomski rad

Baričević, Martina Utjecaj učenja Design Thinking procesa na razvoj inovacijskog načina razmišljanja studenata / Luić, Ljerka (mentor); Varaždin, . 2022

Podaci o odgovornosti

Baričević, Martina

Luić, Ljerka

hrvatski

Utjecaj učenja Design Thinking procesa na razvoj inovacijskog načina razmišljanja studenata

Design Thinking je proces putem kojeg se ne pronalazi „najbolje“ rješenje (the „bestest“) ili ono koje će biti najprihvatljivije za svih („status quo“), već inovativno rješenje koje zadovoljava latentne i neispunjene potrebe korisnika. Takva rješenja često su disruptivna i mijenjaju uvjete igre za određeni tržišni segment, jer ne zadovoljavaju formu već stvarne potrebe korisnika te pridonose stvaranju održivih poslovnih modela i agilnih poduzeća. Kroz proces pronalaska odgovarajućeg inovativnost rješenja, dizajner i sam stječe nova znanja te širi vidite dalje od onoga „što je“, prema onome „što bi moglo biti“ (what if). Nakon što je razmotrena relevantna literatura i dan teorijski osvrt na Design Thinking, inovaciju i inovativnost, u empirijskom dijelu obrađeno je istraživačko pitanje "Kako učenje Design Thinking procesa utječe na razvoj inovacijskog načina razmišljanja kod studenata?". Rezultati istraživanja pokazali su da učenje Design Thinking procesa kod studenata potiče razvoj inovacijskog načina razmišljanja no isto tako i potrebu za prototipiziranjem, iteracijom te potrebu za većom mogućnošću praktične primjene. Zaključuje se kako učenje Design Thinking procesa potiče razvoj inovacijskog načina razmišljanja, prijeko potrebnog za buduće ekonomiste kako bi u sutrašnjici osigurali konkurentnost, agilnost i održivost na tržištu.

Design Thinking ; Inovacija ; Inovativnost ; Studenti ; Učenje

nije evidentirano

engleski

Influence of learning the Design Thinking process on the development of innovative thinking among students

nije evidentirano

design thinking ; innovation ; innovativeness ; learning ; students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

114

12.10.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti