Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Važnost znanja u moderno doba (CROSBI ID 732466)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Hunjet, Anica ; Vuković, Dijana ; Sesar, Vesna Važnost znanja u moderno doba // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2022. godine: Život / Hunjet, Anica ; Šarkanj, Bojan ; Šamec, Dunja et al. (ur.). Varaždin: Sveučilište Sjever, 2023. str. 75-75

Podaci o odgovornosti

Hunjet, Anica ; Vuković, Dijana ; Sesar, Vesna

hrvatski

Važnost znanja u moderno doba

U doba kada svaka zemlja teži biti društvo znanja, ideja o važnosti znanja u modernim društvima i ulozi sveučilišta u proizvodnji i transferiranju znanja može se naći u svim izjavama, deklaracijama i dokumentima resornih ministara. Relevantnost znanja očituje se u razlikovanju tradicionalne akademije i društva znanja. Dok je u tradicionalnoj akademiji najviši cilj bio kreirati fundamentalno znanje u smislu sveobuhvatnog razumijevanja i otkrića, u takozvanom društvu znanja naglasak se stavlja na korisna znanja ili primjenjiva znanja. Kao jednu od mogućih posljedica ovakvog pristupa buduće znanstvenike, iako obrazovane u interdiscipliniranom području, vidi se kao osobe koje će raditi u primijenjenim područjima. Živimo u digitalno doba kad se informatička pismenost smatra neophodnom vještinom potrebnom za privatni, ali i poslovni koncept života. Nova znanja i vještine potrebno je stjecati što prije, a ne čekati da se pojavi neka nova situacija koja će dovesti i poslodavce i zaposlenike u nezgodnu poziciju. Digitalna transformacija poslovanja odnosi se na stalnu primjenu digitalnih tehnologija usmjerenu osmišljavanju inovativnih poslovnih strategija i poslovnih modela, novih načina vođenja i upravljanja da bi se kupcima ponudili bolji proizvodi, usluge i osobito iskustva njihovog korištenja. Utjecaj digitalne transformacije na uspješnost poslovanja se ogleda kroz korištenje novih, povoljnijih i preciznijih kanala komunikacije s ciljnim segmentom, pri tome se primarno misli na društvene mreže. Digitalno poduzetništvo je u posljednje vrijeme sve popularnije i ima sve veći utjecaj na ukupne gospodarske aktivnosti kako na svjetskoj razini, tako i u Republici Hrvatskoj. Svakim danom sve je više novih mladih tvrtki, tzv. start-upova koji korištenjem najnovijih tehnologija stvaraju inovativne proizvode i/ili usluge prema potrebama potrošača. Ono što suvremeni tehnološki razvoj kao i svi aspekti digitalne transformacije omogućava poduzetnicima je ulazak u svijet poduzetništva s niskim ulaznim troškovima, puno lakši pristup kupcima iz svih krajeva svijeta, mnogo lakše pozicioniranje proizvoda/usluge i/ili tvrtke te pogodni alati za adekvatno segmentiranje tržišta. Svakako to će nam omogućiti brojni europski projekti u okviru Nacionalnog programa oporavka i otpornosti te brojni natječaji koji će u skoro vrijeme biti raspisani.

znanje, sveučilišta, digitalno doba, segmentiranje tržišta

nije evidentirano

engleski

The importance of knowledge in modern times

nije evidentirano

knowledge, universities, digital age, market segmentation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

75-75.

2023.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjižica sažetaka Festival znanosti 2022. godine: Život

Hunjet, Anica ; Šarkanj, Bojan ; Šamec, Dunja ; Babić, Neva ; Topolko Špoljar, Nikolina ; Rajič, Martina

Varaždin: Sveučilište Sjever

978-953-7986-56-8

Podaci o skupu

Festival znanosti 2022

predavanje

02.05.2022-07.05.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija