Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pogled generacije Z na životno osiguranje (CROSBI ID 321622)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Krišto, Jakša ; Draganić, Luka ; Kelava, Karla ; Turković, Petra Pogled generacije Z na životno osiguranje // Hrvatski časopis za osiguranje, 3 (2021), 5; 81-95

Podaci o odgovornosti

Krišto, Jakša ; Draganić, Luka ; Kelava, Karla ; Turković, Petra

hrvatski

Pogled generacije Z na životno osiguranje

Z generacija smatra se populacija godišta rođena između 1996 i 2010 godine. Ova mlada generacija smatra se tehnološki visoko adaptivnim, globalno orijentiranom te svjesnom izazova klimatskih promjena i društveno odgovornom. Visoko vrednuju individualni uspjeh i individualnost. Time je zanimljivo gledište ove generacije naspram životnih osiguranja kao proizvoda koji uključuje individualni mehanizam transfera rizika, štednje za mirovinu te proizvoda koji kroz ulagačku politiku može potencirati zelena i održiva ulaganja. U članku se preispituju stavovi Z generacije prema životnim osiguranjima u dijelu stavova o riziku i životnom osiguranju općenito, poznavanju vrsta životnih osiguranja te preferencija oko društava za osiguranje i preferiranog distribucijskog pristupa. Istraživanje u radu je bazirano na anketnoj metodologiji na širem uzorku studentske populacije. Rezultati u rada doprinose shvaćanju percepcije, upoznatosti i stavova Z generacije o životnim osiguranjima te mogu biti korisni društvima za osiguranje u oblikovanju proizvoda osiguranja, distribucijskog kanala i pristupa ovim budućim klijentima. Također, zanimljiviji su i s aspekta financijske pismenosti i zaštite potrošača.

životno osiguranje ; Z generacija ; preferencije potrošača ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Z Generation considerations over life insurance

nije evidentirano

life insurance ; Z Generation ; consumer preferences ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (5)

2021.

81-95

objavljeno

2671-2113

2671-2180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice