Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PARENTS - FOUNDERS OF ALTERNATIVE SCHOOLS IN THE REPUBLIC OF CROATIA (CROSBI ID 321439)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Maras, Andrej ; Ana Maria Marinac ; Pongračić, Luka PARENTS - FOUNDERS OF ALTERNATIVE SCHOOLS IN THE REPUBLIC OF CROATIA // Hum (Mostar), XVII (2022), 27; 183-203

Podaci o odgovornosti

Maras, Andrej ; Ana Maria Marinac ; Pongračić, Luka

engleski

PARENTS - FOUNDERS OF ALTERNATIVE SCHOOLS IN THE REPUBLIC OF CROATIA

Tradicionalni školski sustav godinama nije zadovoljavao potrebe učenika. Roditelji su osnovali škole kako bi omogućili djeci da se odmaknu od krutoga sustava razred – predmet – sat. Osnivači alternativnih škola mogu biti građani, roditelji i nastavnici, vjerske zajednice te druge pravne osobe. To su takozvane slobodne škole, građanske obrazovne inicijative, reformski pedagoški pokušaji, obrazovni internati itd. Ciljevi su ovoga rada predstaviti pedagoške koncepte i ideje škola u Republici Hrvatskoj koje su osnovali roditelji. U radu se predstavljaju osnovna pedagoška načela i aspekti poučavanja Waldorf i Montessori pedagogije utemeljene na obrazovnome pluralizmu, kratak osvrt na partnerstvo roditelja i škola u Hrvatskoj te obrazovni model katoličkih osnovnih škola “Ružičnjak” i “Lotrščak”. Promatrane škole nalaze se u Zagrebu i imaju samo jedan cilj – prilagoditi školu djetetu. Svakomu učeniku nastoji se osigurati individualan pristup. Polazne su točke djetetove potrebe i interesi. Ovo su škole gdje učenici imaju slobodu izbora. Cilj je odgoja i obrazovanja holistički razvoj djeteta. Naglasak je stavljen na metode aktivna učenja i napuštanje didaktičkih scenarija u kojima je dijete samo pasivan promatrač.

Keywords: alternative schools ; catholic schools ; educational pluralism ; partnership ; parents

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XVII (27)

2022.

183-203

objavljeno

1840-233X

2303-7431

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice