Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda (CROSBI ID 732219)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ogrinec, Tjaša ; Hajdek, Krunoslav ; Hajdek, Martina Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda // Printing & Design 2022 / Gršić Žiljak, Jana (ur.). Zagreb: FotoSoft (FS), 2022. str. 40-49

Podaci o odgovornosti

Ogrinec, Tjaša ; Hajdek, Krunoslav ; Hajdek, Martina

hrvatski

Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda

Cilj ovog rada je objasniti reakciju potrošača na vizualni oblik proizvoda u kontekstu integriranog konceptualnog okvira. Naglasak je stavljen na estetske, semantičke i simboličke aspekte psiholoških odgovora na dizajn. Svi aspekti odgovora prikazani su kao završna faza u procesu komunikacije između projektantskog tima i potrošača. Najbitniji cilj je informirati i pobliže objasniti važnost o vizualnim utjecajima na potrošače kod dizajna proizvoda koje je potrebno i koje bi svaki dizajner proizvoda trebao posjedovati te razvijati i primjenjivati tokom svoje karijere.

dizajn proizvoda ; vizualna domena ; vizualni utjecaj

nije evidentirano

engleski

The influence of the visual domain in product design

nije evidentirano

product design ; visual domain ; visual impact

nije evidentirano

Podaci o prilogu

40-49.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Printing & Design 2022

Gršić Žiljak, Jana

Zagreb: FotoSoft (FS)

2718-3777

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo i dizajn 2022

predavanje

11.05.2022-12.05.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti