Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda (CROSBI ID 732219)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ogrinec, Tjaša ; Hajdek, Krunoslav ; Hajdek, Martina
hrvatski
Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda
Cilj ovog rada je objasniti reakciju potrošača na vizualni oblik proizvoda u kontekstu integriranog konceptualnog okvira. Naglasak je stavljen na estetske, semantičke i simboličke aspekte psiholoških odgovora na dizajn. Svi aspekti odgovora prikazani su kao završna faza u procesu komunikacije između projektantskog tima i potrošača. Najbitniji cilj je informirati i pobliže objasniti važnost o vizualnim utjecajima na potrošače kod dizajna proizvoda koje je potrebno i koje bi svaki dizajner proizvoda trebao posjedovati te razvijati i primjenjivati tokom svoje karijere.
dizajn proizvoda ; vizualna domena ; vizualni utjecaj
nije evidentirano
engleski
The influence of the visual domain in product design
nije evidentirano
product design ; visual domain ; visual impact
nije evidentirano
Podaci o prilogu
40-49.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Printing & Design 2022
Gršić Žiljak, Jana
Zagreb: FotoSoft (FS)
2718-3777
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo i dizajn 2022
predavanje
11.05.2022-12.05.2022
Zagreb, Hrvatska