Frazem, fraza i parafraza u suvremenom medijskom diskurzu (CROSBI ID 492020)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sesar, Dubravka ; Muhvić-Dimanovski, Vesna
hrvatski
Frazem, fraza i parafraza u suvremenom medijskom diskurzu
Ova se sociolingvistička analiza na hrvatskoj građi bavi pitanjem strukture medijskoga diskurza (poglavito pisanoga) i problemom njegove novogovorne desemantizacije. Riječ je o općoj pojavi semantičke inflacije u javnom. medijskom diskurzu, odnosno o procesu stvaranja nove, medijske frazeologije ("parafrazeologije") koja se generira iz novogovorne fraze. Koristeći se uz ostalo modelom frazema semantički prazna fraza postiže postojanost na općem komunikacijskom planu, a zahvaljujući tehničkim mogućnostima prodire u mnoga područja izražavnja.
frazem; fraza; parafraza; novogovor; medijski diskurz
nije evidentirano
engleski
Phraseologism, phrase and paraphrase in modern media discourse
nije evidentirano
phraseologism; phrase; paraphrase; newspeak; media discourse
nije evidentirano
Podaci o prilogu
279-289-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zagrebačka slavistička škola
Botica, Stipe
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
XIII.Međunarodni slavistički kongres
predavanje
15.08.2003-21.08.2003
Ljubljana, Slovenija