Percepcija posjetitelja integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit (CROSBI ID 732040)
Prilog sa skupa u zborniku | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Čuić Tanković, Ana ; Perišić Prodan, Marina ; Miličević, Andrea
hrvatski
Percepcija posjetitelja integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit
Efikasna marketinška komunikacija rezultat je pažljivog planiranja i provođenja marketinških aktivnosti putem kojih se potrošači informiraju o samim proizvodima i uslugama. Integrirana marketinška komunikacija podrazumijeva cjelokupnu marketinšku komunikaciju na različitim kanalima, a sinergijskim djelovanjem pojedinih elementa može se postići veći multiplikativni učinak u odnosu na individualne promotivne napore. U cilju postizanja sinergijskih učinaka, implementacija koncepta integrirane marketinške komunikacije u poslovanje postaje nužnost. U suvremenom komunikacijskom okruženju, razvijanjem prepoznatljive i jedinstvene poruke, moguće je utjecati na odluke potrošača, a integriranim komunikacijskim aktivnostima utjecati na njihovo zadovoljstvo. Svrha rada je empirijski identificirati zadovoljstvo sastavnicama integrirane marketinške komunikacije posjetitelja Parka prirode Velebit, koji predstavlja najveće i najsloženije zaštićeno područje na prostoru Republike Hrvatske. Zbog svojih prirodnih karakteristika, ali i povezanosti s prirodnim okruženjem, postaje važna destinacija u razvoju ruralnog turizma. Cilj istraživanja je ispitati percepciju i zadovoljstvo pojedinim elementnima integrirane marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit. Provedena je analiza dosadašnjih istraživanja te je na temelju prethodnih istraživanja oblikovan upitnik. Primarno istraživanje provedeno je na prigodnom uzorku ispitanika tijekom njihovog posjeta Parku prirode Velebit. Empirijskim istraživanjem utvrđeno je da su posjetitelji zadovoljni pojedinim elementima integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit te općenito, dostupnim i pruženim informacijama. Posjetitelji su iskazali najveće zadovoljstvo s brošurama Parka zbog njihove informativne vrijednosti, dok su ostali kanali marketinške komunikacije opisani kao odgovarajući, prihvatljivi i pouzdani. Nadalje, utvrđeno je da postoji pozitivna i značajna povezanost između stavova o brošurama, oglašavanja na internetu, email marketinga, web sjedišta i zadovoljstva posjetitelja. Rezultati dobiveni istraživanjem indikativni su za marketinške menadžere nacionalnih parkova, kako bi unaprijedili kvalitetu integrirane marketinške komunikacije i time odgovorili na suvremene zahtjeve tržišta.
integrirana marketinška komunikacija ; Park prirode Velebit, zadovoljstvo posjetitelja
nije evidentirano
engleski
Visitors' Perception of Integrated Marketing Communication of Nature Park Velebit
nije evidentirano
integrated marketing communication ; Nature park Velebit, visitors satisfaction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-119.
2023.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova - Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja
Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko ; Penezić, Nenad ; Koščak, Marko
Moslavačka Slatina: Vimal Akademija
2787-3668
Podaci o skupu
Prema sigurnijoj socijalnoj budućnosti. Istraživanje o socijalnim uslugama u Belom Manastiru
predavanje
19.10.2022-19.10.2022
Beli Manastir, Hrvatska