Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi u zbrinjavanju pacijenta u objedinjenom hitnom bolničkom prijamu za vrijeme COVID – 19 pandemije (CROSBI ID 731965)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Raspor, Sebastijan ; Ivanišević, Kata Izazovi u zbrinjavanju pacijenta u objedinjenom hitnom bolničkom prijamu za vrijeme COVID – 19 pandemije // Zbornik sažetaka / Kurtović, Biljana ; Važanić, Damir ; Balija, Saša (ur.). Zagreb: Alfa, 2022. str. 38-38

Podaci o odgovornosti

Raspor, Sebastijan ; Ivanišević, Kata

hrvatski

Izazovi u zbrinjavanju pacijenta u objedinjenom hitnom bolničkom prijamu za vrijeme COVID – 19 pandemije

Objedinjeni hitni bolnički prijem je odjel koji je središnje mjesto u bolnici za prijem obradu i zbrinjavanje hitnih bolesnika bez obzira na uputnu dijagnozu, obzirom na velik priljev pacijenata suspektnih na SARS-CoV-2 iz područja grada Rijeke i dviju okolnih županija OHBP je prvi napravio preustroj i reorganizaciju u sklopu sprečavanja odnosno minimalizacije daljnjih širenja infekcije kako među pacijentima tako i među djelatnicima. Cilj istraživanja: prikazati koliko SARS Cov-2 pandemija utjecala na rada OHBP-a kroz prikaz broja zaprimljenih COVID pozitivnih pacijenata, potrošnju osobne zaštitne oprema točnije rukavica, kirurških maskica, dezificijensa i sapuna, te prikaz dana bolovanja zdravstvenog osoblja u jeku COVID pandemije. Metode i ispitanici: u istraživanje su uključeni svi zaprimljeni COVID pozitivni pacijenti u 2020 godini. Za prikupljanje podataka o broju pacijenata korišten je informatički bolnički sustav (IBIS), iz arhiva bolničke ljekarne prikupljeni su podaci o potrošnji osobne zaštitne opreme kao i podaci o danima bolovanja iz arhive evidencije rada Objedinjenog hitnog bolničkog prijema. Prikupljeni podaci obrađeni su metodama deskriptivne i inferencijalne statistike. Rezultati: Od ukupnog broja 1.739 zaprimljenih SARS-CoV-2 pozitivnih pacijenata u 1. trijažnu kategoriju trijažirano je 19% pacijenata, u 2. trijažnu kategoriju trijažirano je 59% pacijenata, nakon obrade u OHBP-u njih 1192 su otpušteni na ambulantno liječenje dok je njih 547 hospitalizirano. Ukupna potrošnja zaštitnog materijala točnije jednokratnih rukavica kirurških maski za lice te dezificijensa i sapuna za pranje i dezinfekciju ruku povećala se u prosjeku za 30% s obzirom na godinu 2019 prije pandemije. Uspoređujući broj zdravstvenih djelatnika OHBP-a i trajanje bolovanja u 2019. i 2020. godini vidljivo je kako nema statistički značajne razlike, s obzirom da je 2019. godine 34 zdravstvena djelatnika OHBP-a provelo na bolovanju 288 dana dok je 2020. godine taj broj iznosio 37 zdravstvenih djelatnika i 294 dana bolovanja. Zaključak: OHBP je kroz strukturalnu reorganizaciju u smislu podjele na zone te reorganizacijom posla i stalnom edukacijom zdravstvenog osoblja o korištenju zaštitne opreme kontinuirano odgovarao na izazove koje je donijela COVID pandemija, što se vidi i u dobivenim rezultatima ovog istraživanja.

COVID pandemija ; OHBP ; pacijent

nije evidentirano

engleski

Challenges in patient care in a unified emergency hospital admission during the COVID-19 pandemic

nije evidentirano

COVID pandemic ; OHBP ; patient

nije evidentirano

Podaci o prilogu

38-38.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kurtović, Biljana ; Važanić, Damir ; Balija, Saša

Zagreb: Alfa

978-953-58546-6-1

Podaci o skupu

6. kongres hitne medicine s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

03.06.2022-05.06.2022

Vodice, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano