Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza poslovnog rezultata platforme Lyft (CROSBI ID 320996)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Lozić, Joško ; Fotova Čiković, Katerina ; Pauković, Maja Analiza poslovnog rezultata platforme Lyft // Polytechnic and design, 10 (2023), 4; 284-291

Podaci o odgovornosti

Lozić, Joško ; Fotova Čiković, Katerina ; Pauković, Maja

hrvatski

Analiza poslovnog rezultata platforme Lyft

Cilj je ovog rada analizirati poslovne rezultate platforme Lyft. Platforma Lyft započela je s radom 2012. godine, a temeljena ideja osnivača bila je usmjerena ka organizaciji prijevoza putnika automobilom na veće udaljenosti. Ideja je izvorno nastala od organizacije prijevoza putnika u Zimbabveu, ali se vrlo brzo prihvatila među korisnicima u SAD-a. Platforma Lyft je osnovana tri godine nakon platforme Uber, ali je odmah nakon lansiranja postala najveća platforma za organizaciju prijevoza automobilom na veće udaljenosti. Najveći konkurent Uber, širio se puno brže od Lyft-a te se vrlo brzo proširio i izvan granica Sjeverne Amerike, što Lyft nikada nije uspio. Rezultati analize pokazali su kontinuirani rast prihoda platforme, ali i negativan ukupan rezultat poslovanja. Broj korisnika bio je u stalnom porastu do pojave globalne pandemije Covid 19, nakon čega je naglo opao. Smirivanjem globalne pandemije prihodi i broj korisnika postepeno se oporavlja, ali je ukupan financijski rezultat poslovanja i dalje negativan.

disrupcija ; ekonomija platformi ; Lyft ; prijevoz automobilom

nije evidentirano

engleski

Analysis of the business results of the Lyft platform

nije evidentirano

disruption ; platform economy ; Lyft ; ride hailing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (4)

2023.

284-291

objavljeno

1849-1995

2549-6302

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti