Prednosti provedbe e-kolokvija iz engleskoga jezika struke (CROSBI ID 320872)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bošnjak Terzić, Brankica ; Breka, Olinka ; Kereković, Snježana
hrvatski
Prednosti provedbe e-kolokvija iz engleskoga jezika struke
U radu se predstavlja e-kolegij iz tehničkoga engleskog jezika, osmišljen na jednome tehničkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, s posebnim osvrtom na e-kolokvij i prednosti provedbe e-kolokvija u okviru e- kolegija. Provedeno je istraživanje čiji je cilj bio utvrditi stavove studenata o sadržajima koji se nude na e-kolegiju, tj. o dodatnim online zadatcima za uvježbavanje nastavnoga sadržaja koji se na kraju semestra ispituje e-kolokvijem te o probnome e- kolokviju, kao i prikupiti i analizirati iskustva studenata s pisanjem e-kolokvija. Rad donosi i usporedbu rezultata koje su studenti postigli na e-kolokviju s rezultatima tradicionalnoga kolokvija (papirolovka) koji je proveden godinu ranije. Rezultati su istraživanja pokazali da studenti imaju pozitivan stav prema e-vrednovanju i ostalim aktivnostima koje su ponuđene u okviru e-kolegija, a oblik su formativnoga vrednovanja. Povratne informacije koje su studenti dobili nakon rješavanja dodatnih zadataka i probnoga e-kolokvija pomogle su im osvijestiti sraz između njihova trenutnoga znanja i vještina te znanja i vještina potrebnih za uspješno rješavanje e-kolokvija.
e-kolegij, e-kolokvij, e-vrednovanje, stavovi studenata, tehnički engleski jezik
nije evidentirano
engleski
Advantages of conducting an ESP e-test
nije evidentirano
e-course, e-test, e-evaluation, students'attitudes, technical English
nije evidentirano
Podaci o izdanju
15
2022.
123-146
objavljeno
1846-9426
2459-5128
10.38003/zrffs.15.7