Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ispitivanje mogućnosti poticanja razvoja inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kod učenika – perspektive studenata (CROSBI ID 731802)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vlahović, Jelena ; Iveljić, Ana Marija ; Vrkić Dimić, Jasmina Ispitivanje mogućnosti poticanja razvoja inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kod učenika – perspektive studenata // Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu. Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije održane u Zadru od 19. do 21. listopada 2017. / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 173-186

Podaci o odgovornosti

Vlahović, Jelena ; Iveljić, Ana Marija ; Vrkić Dimić, Jasmina

hrvatski

Ispitivanje mogućnosti poticanja razvoja inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kod učenika – perspektive studenata

U radu se naglašava značaj oblikovanja suvremenog nastavnog konteksta usmjere-nog ka poticanju i razvijanju inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kao originalnih, na učeničkim znanjima, sposobnostima i vrijednostima utemeljenih putova, ali i rezul-tata učenja. Time se razvijanje navedenih kompetencija učenika izdvaja kao svojevrstan metacilj nastavne djelatnosti, koja svojom strukturom i poticajnim aktivnostima prido-nosi izgrađivanju temeljnih vrijednosti određenih Nacionalnim okvirnim kurikulumom (2011): znanja, solidarnosti, identiteta te odgovornosti. U radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog sa skupinom studenata (N=107) Programa za stjecanje nastav-ničkih kompetencija na Sveučilištu u Zadru. U upitniku su ispitanici (studenti-budući nastavnici) procjenjivali koje se temeljne vrijednosti razvijaju u nastavi usmjerenoj na poticanje i razvijanje inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti te iskazivali prijedloge o mogućim načinima njihova poticanja kod učenika. Iz kvalitativne analize podataka može se zaključiti da najveći broj ispitanika pridaje značaj odabiru odgovarajućih socijalnih oblika rada u nastavi te poticanju aktivnih oblika učenja i poučavanja kako bi se kod učenika mogli razviti inovativnost, kreativnost i poduzetnost. Rad potiče na drugačije promišljanje nastave i nastavničkih kompetencija potrebnih za razvoj navedenih kom-petencija učenika, a koje se ne mogu izgraditi kroz sadržaje i putove isključivo formal-nog obrazovanja, već se zbog svojih osobitosti nužno prelijevaju izvan okvira formalnog u područje informalnog učenja učenika i nastavnika.

cjeloživotno učenje ; nastavnik ; obrazovanje nastavnika ; temeljne kompetencije ; temeljne vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Examining the Possibilities of Encouraging the Development of Students’ Innovativeness, Creativity and Entrepreneurship – Perspectives of Students Involved in the PN Educational Program

nije evidentirano

core competences ; core values ; lifelong learning ; standards for effective teaching ; teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

173-186.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu. Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije održane u Zadru od 19. do 21. listopada 2017.

Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda

Zadar: Sveučilište u Zadru

978-953-331-349-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija