Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente (CROSBI ID 731768)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav
hrvatski
Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente
Vrijednost za klijente se može promatrati kao omjer koristi i troškova koju klijenti procjenjuju i/ili doživljavaju. Kvaliteta je važna sastavnica korisnosne strane vrijednosti. Gurui kvalitete kao što su Shewart, Deming, Juran, Feigenbaum, Crosby, Ishikawa, Taguchi, Shingo... su pridonijeli da se od koncepta koji je u početku kvalitetu promatrao samo kroz tehničku ispravnost i vijek trajanja proizvoda dođe do koncepta koji kvalitetu promatra kao onu korist koju određuju klijenti i koja je u najvećem broju slučajeva najvažniji dio sveukupnih koristi (korisnosna strana) koja je zajedeno s troškovnom stranom sastavnica sveukupne vrijednosti. Sveukupna vrijednost za klijente se može povećati dodavanjem koristi na korisnosnoj strani i/ili smanjenjem troškova (npr. cijene, troškova održavanja ...) na troškovnoj strani pri promatranju pojedinih proizvoda i/usluga. Pravilno promatranje uloge kvalitete u konceptu vrijednosti – općenito, a posebno kvalitete kao dinamičke kategorije - neophodno je za ostvarivanje tržišnog uspjeha u okviru marketinške filozofije poslovanja.
kvaliteta, koncept vrijednosti, marketinška filozofija
nije evidentirano
engleski
Quality and perceived valeu concept
nije evidentirano
quality, perceived value
nije evidentirano
Podaci o prilogu
55-65.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“
Drljača, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
2670-8825
2670-8833
Podaci o skupu
20. međunarodni simpozij o kvaliteti = 20th International Symposium on Quality
predavanje
20.03.2019-22.03.2019
Pula, Hrvatska