Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente (CROSBI ID 731768)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente // Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 55-65

Podaci o odgovornosti

Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav

hrvatski

Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente

Vrijednost za klijente se može promatrati kao omjer koristi i troškova koju klijenti procjenjuju i/ili doživljavaju. Kvaliteta je važna sastavnica korisnosne strane vrijednosti. Gurui kvalitete kao što su Shewart, Deming, Juran, Feigenbaum, Crosby, Ishikawa, Taguchi, Shingo... su pridonijeli da se od koncepta koji je u početku kvalitetu promatrao samo kroz tehničku ispravnost i vijek trajanja proizvoda dođe do koncepta koji kvalitetu promatra kao onu korist koju određuju klijenti i koja je u najvećem broju slučajeva najvažniji dio sveukupnih koristi (korisnosna strana) koja je zajedeno s troškovnom stranom sastavnica sveukupne vrijednosti. Sveukupna vrijednost za klijente se može povećati dodavanjem koristi na korisnosnoj strani i/ili smanjenjem troškova (npr. cijene, troškova održavanja ...) na troškovnoj strani pri promatranju pojedinih proizvoda i/usluga. Pravilno promatranje uloge kvalitete u konceptu vrijednosti – općenito, a posebno kvalitete kao dinamičke kategorije - neophodno je za ostvarivanje tržišnog uspjeha u okviru marketinške filozofije poslovanja.

kvaliteta, koncept vrijednosti, marketinška filozofija

nije evidentirano

engleski

Quality and perceived valeu concept

nije evidentirano

quality, perceived value

nije evidentirano

Podaci o prilogu

55-65.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“

Drljača, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

2670-8825

2670-8833

Podaci o skupu

20. međunarodni simpozij o kvaliteti = 20th International Symposium on Quality

predavanje

20.03.2019-22.03.2019

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija