Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE (CROSBI ID 320698)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Pandža Bajs, Irena ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), (2019), 25; 51-70

Podaci o odgovornosti

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE

Uspješno upravljanje marketingom turističkih destinacija rezultira pružanjem vrijednosti turističke destinacije kakvu turisti očekuju i žele što dalje vodi visokoj razni zadovoljstva i pozitivnim namjerama budućih ponašanja u kontekstu ponovnog dolaska ili preporuka prijateljima i obitelji da posjete tu destinaciju. Za svaku destinaciju važno je utvrditi kako turist percipira vrijednost njezine turističke ponude u svojoj savjesti te koji to čimbenici ponude određuju razinu percipirane vrijednosti kod njezinih trenutnih i potencijalnih turista. Analiza tih čimbenika daje smjernice kako poboljšati postojeću turističku ponudu te kako treba izgledati ponuda u budućnosti koja bi s povećanjem percipirane vrijednosti utjecala i na poboljšanje zadovoljstva tih turista i ostvarivanje čvršćih i dugoročnijih veza s njima. Svrha rada je sustavna analiza relevantnih dosadašnjih spoznaja i pristupa utvrđivanja percipirane vrijednosti za turista, njegovog zadovoljstva i namjera budućeg ponašanja, što rezultira marketinškim modelom i smjernicama za kreiranje uspješne marketinške strategije turističke destinacije.

marketing turističke destinacije, percipirana vrijednost, zadovoljstvo, lojalnost

nije evidentirano

engleski

DETERMINANTS OF TOURIST DESTINATION MARKETING MANAGEMENT

nije evidentirano

marketing of tourist destination, perceived value, satisfaction, loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(25)

2019.

51-70

objavljeno

1840-3255

2712-1097

Povezanost rada

Ekonomija