ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE (CROSBI ID 320698)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE
Uspješno upravljanje marketingom turističkih destinacija rezultira pružanjem vrijednosti turističke destinacije kakvu turisti očekuju i žele što dalje vodi visokoj razni zadovoljstva i pozitivnim namjerama budućih ponašanja u kontekstu ponovnog dolaska ili preporuka prijateljima i obitelji da posjete tu destinaciju. Za svaku destinaciju važno je utvrditi kako turist percipira vrijednost njezine turističke ponude u svojoj savjesti te koji to čimbenici ponude određuju razinu percipirane vrijednosti kod njezinih trenutnih i potencijalnih turista. Analiza tih čimbenika daje smjernice kako poboljšati postojeću turističku ponudu te kako treba izgledati ponuda u budućnosti koja bi s povećanjem percipirane vrijednosti utjecala i na poboljšanje zadovoljstva tih turista i ostvarivanje čvršćih i dugoročnijih veza s njima. Svrha rada je sustavna analiza relevantnih dosadašnjih spoznaja i pristupa utvrđivanja percipirane vrijednosti za turista, njegovog zadovoljstva i namjera budućeg ponašanja, što rezultira marketinškim modelom i smjernicama za kreiranje uspješne marketinške strategije turističke destinacije.
marketing turističke destinacije, percipirana vrijednost, zadovoljstvo, lojalnost
nije evidentirano
engleski
DETERMINANTS OF TOURIST DESTINATION MARKETING MANAGEMENT
nije evidentirano
marketing of tourist destination, perceived value, satisfaction, loyalty
nije evidentirano
Podaci o izdanju
(25)
2019.
51-70
objavljeno
1840-3255
2712-1097