Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 457847)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kavain, Josipa Analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture / Donata Vidaković Samaržija (mentor); Zadar, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kavain, Josipa

Donata Vidaković Samaržija

hrvatski

Analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture

Tema ovog diplomskog rada je Analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture. Sat tjelesne i zdravstvene kulture važan je za skladan razvoj učenika sa i bez teškoća. On ima pozitivan utjecaj na razvijanje socijalne, mentalne i tjelesne sposobnosti svih učenika pa tako i učenika s teškoćama u razvoju. S obzirom na važnosti koje tjelesna aktivnost ima za učenike s teškoćama, cilj ovog istraživanja bio je ispitati učitelje razredne nastave o uključenosti djece s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture te prikupiti informacije o prilagodbi programa i reakciji učenika na pojedine kineziološke sadržaje provedene na satu. Također, se dobio uvid koliko su učitelji spremni na izvođenje i prilagođavanje sata tjelesne i zdravstvene kulture učenicima s teškoćama. Ukupno je u istraživanju sudjelovalo 129 učitelja. Od ukupnog uzorka, valjanih anketnih upitnika je bilo 108, te je daljnja analiza provedena sa 101 učiteljicom i 7 učitelja. Učiteljima je podijeljen anonimni anketni upitnik od 32 pitanja podijeljenih u tri dijela. Prvi dio se odnosio na općenite informacije (godine staža, …), drugi dio bio je usmjeren na mišljenja i stavove učitelja o uključenosti učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture, a treći dio se odnosio na reakcije učenika s teškoćama na sat tjelesne i zdravstvene kulture. Istraživanje je pokazalo da se učitelji ne smatraju dovoljno educirani ni spremni za izvođenje sata tjelesne i zdravstvene kulture za učenike s teškoćama te ističu kako su potrebne promjene u nastavnom planu i programu. Rezultati su pokazali da učenici pozitivno reagiraju na aktivnosti provedene na satu uz adekvatne prostorne i materijalne uvjete rada.

učenici s teškoćama ; učitelji ; tjelesna i zdravstvena kultura

nije evidentirano

engleski

The analysis of participation of the students with disabilities in physical education

nije evidentirano

students with disabilities ; teachers ; physical education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

17.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja

Zadar

Povezanost rada

Kineziologija

Poveznice