Strukturni pregled poslovanja promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 731732)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sraka, Sara ; Keglević Kozjak, Suzana
hrvatski
Strukturni pregled poslovanja promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj
U ovome radu analizira se financijski položaj i stanje poduzeća promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 2013. do 2020. godine. Promotivni sektor u Republici Hrvatskoj spada u sektor M73 prema NKD klasifikaciji. Sastoji se od agencija za promidžbu (reklamu i propagandu), agencija za oglašavanje preko medija te agencija za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mišljenja. U radu su postavljene istraživačke hipoteze u kojima se prati utjecaj pandemije Covid-19 na poduzeća promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj te se koristi statistička metoda t-test za njihovo dokazivanje. Nakon provedene analize dokazano je da je pandemija Covid-19 utjecala na promotivni sektor u Republici Hrvatskoj, ali nema tako značajan utjecaj kao kod drugih država izvan Hrvatske.
Promotivni sektor ; Covid 19 ; Digitalni marketing ; Analiza okruženja ; Financijski položaj ; Financijski pokazatelji
nije evidentirano
engleski
Business structural review of the promotional sector in the Republic of Croatia
nije evidentirano
Promotional sector ; Covid 19 ; Digital marketing ; Environment analysis ; Financial position ; Financial ratios
nije evidentirano
Podaci o prilogu
237-245.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) - Book of papers
2459-7953
Podaci o skupu
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)
predavanje
21.10.2022-21.10.2022
Varaždin, Hrvatska