Provođenje kinezioloških aktivnosti u predškolskim ustanovama s i bez sportske dvorane (CROSBI ID 457813)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Babun, Emilija
Donata Vidaković Samaržija
hrvatski
Provođenje kinezioloških aktivnosti u predškolskim ustanovama s i bez sportske dvorane
Kineziološke aktivnosti bi trebale biti sastavni dio integriranog učenja u ranom i predškolskom odgoju. Zajedno s ostalim aktivnostima doprinose cjelovitom razvoju djeteta. Dosadašnjim istraživanjima se došlo do zaključka kako predškolske ustanove provedbom različitih aktivnosti mogu povećati razinu tjelesne aktivnosti djece te da adekvatni materijalni uvjeti doprinose kvaliteti i sustavnosti prevedbe kinezioloških aktivnosti. Cilj ovog rada je bio utvrditi trenutno stanje što se tiče odgovarajuće infrastrukture usmjerene na provedbu kineziološkog programa u predškolskim ustanovama te utvrditi stavove odgojitelja o važnosti tjelesne aktivnosti za razvoj predškolske djece, kao i njihovu motiviranost za provedbu kinezioloških aktivnosti u predškolskim ustanovama. Rezultati su pokazali kako većina odgojitelja nema na raspolaganju sportsku dvoranu ili vanjski teren. Također, došlo se i do zaključka kako materijalni uvjeti utječu na motivaciju odgojitelja za provedbu kinezioloških aktivnosti.
djeca predškolske dobi ; kineziološke aktivnosti, odgojitelj ; materijalni uvjeti
nije evidentirano
engleski
Implementing kinesiological activities in preschool institutions with and without a sports hall
nije evidentirano
children of preschool age ; kinesiological activities ; educator ; material conditions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
26.10.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Zadar