Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje zadovoljstva sezonskih radnika u turizmu (CROSBI ID 457694)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mimica, Ivana Istraživanje zadovoljstva sezonskih radnika u turizmu / Zekanović-Korona, Ljiljana (mentor); Zadar, Sveučilište u Zadru, . 2019

Podaci o odgovornosti

Mimica, Ivana

Zekanović-Korona, Ljiljana

hrvatski

Istraživanje zadovoljstva sezonskih radnika u turizmu

Promjene na tržištu rada dovele su do sve veće potražnje za nestandardnim oblicima rada. Trendovi ka ugovorima na određeno i češćem mijenjanju karijera zahtijevaju analizu te nove atmosfere na tržištu rada. Cilj ovog rada je istražiti determinante efikasnosti i zadovoljstva analizom uvjeta rada za djelatnike koji posao obavljaju sezonski. Stoga se osim analize već postojeće literature provodi i primarno istraživanje. Ispitanici su odgovorili na 61 pitanje navodeći dob, spol, radno mjesto, fiksna mjesečna primanja, prosječna dodatna mjesečna primanja, prosječni dnevni broj radnih sati, učestalo prekovremenog rada, zadovoljstvo naknadom koju primaju za prekovremeni rad, je li im osiguran smještaj i topli obrok, zadovoljstvo smještajem i hranom ako je primjenjivo, trajanje sezonskog zaposlenja, broj godina iskustva, te razne druge aspekte zadovoljstva sezonskim poslom. U najvažnije rezultate istraživanja ubraja se značajna veza zadovoljstva uvjetima života tijekom sezone, te percipirane pravednosti pri vrednovanju prekovremenog rada sa zadovoljstvom na poslu. Primanja u svojoj osnovi nisu presudna za postizanje viših razina zadovoljstva sezonskih radnika iz ovog istraživanja, ali povećanim osjećajem kako se rad vrednuje i kako je raspodjela nagrada za rad pravedna, adekvatno plaćanje prekovremenog, te osiguranje uvjeta života tijekom sezonskog rada poboljšavaju odnos prema potrošačima koji onda utječe na zadovoljstvo potrošača. Zadovoljniji potrošač je konačni cilj poslodavaca u turizmu jer se zadovoljniji potrošač vraća na isto mjesto i troši veće iznose na usluge koje se nude, kao i veći broj ponuđenih usluga. Uz savjetovano povećanje uzorka, buduća istraživanja mogu detaljnije ispitati uspostavljene efekte i odnose. Longitudinalni pristup omogućio bi praćenje kroz jednu ili više sezona, uz jasnije praktične implikacije i mjere koje bi se implementirale na zadovoljstvo kako poslodavaca, tako i sezonskih radnika i potrošača.

zadovoljstvo poslom, sezonski posao, prekovremeni rad, potrošač, turizam

nije evidentirano

engleski

Work satisfaction of seasonal workers in tourism

nije evidentirano

work satisfaction, seasonal work, overtime work, consumer, tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

81

05.02.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zadru

Zadar

Povezanost rada

nije evidentirano