Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ICT u prodaji automobila u Hrvatskoj (CROSBI ID 457693)

Ocjenski rad | diplomski rad

Radović, Verena ICT u prodaji automobila u Hrvatskoj / Zekanović-Korona, Ljiljana (mentor); Zadar, Sveučilište u Zadru, . 2020

Podaci o odgovornosti

Radović, Verena

Zekanović-Korona, Ljiljana

hrvatski

ICT u prodaji automobila u Hrvatskoj

Automobilska industrija je jedna od najvećih i najvažnijih industrija u svijetu, a automobilske kompanije se ubrajaju među najsnažnije i najveće svjetske kompanije. U ovom se radu analizira stanje i perspektive autoindustrije te izazovi njenog razvoja, prvenstveno s aspekta korištenja informacijskih i komunikacijskih tehnologija u području prodaje. Zaključno, utvrđuje se perspektiva učinkovitosti i prilagodbe zaposlenika prodaje automobila u vidu razvoja informacijsko komunikacijskih tehnologija. Pametna upotreba ICT-a odnosi se na sposobnost poduzeća u lancu opskrbe da elektronički i neometano komuniciraju, izbjegavajući ili značajno smanjujući ručnu obradu podataka na papiru. Također se odnosi na neviđene mogućnosti tvrtki, posebno malih i srednjih poduzeća u koju skupinu spadaju poduzeća prodaje automobila u Hrvatskoj, za ulazak na nova tržišta omogućavajući im sudjelovanje u globalnim digitalnim lancima opskrbe. Svrha ovog istraživanja je utvrditi povezanost informacijsko komunikacijskih tehnologija s poslovanjem poduzeća, te učinkovitost i prilagodbu zaposlenika radu podržanom modernim tehnologijama. Anketa sadrži dvadeset pitanja sa dva ili više ponuđenih odgovora i sva su obavezna. U anketi je sudjelovalo šezdeset i šest ispitanika. Svi ispitanici su odgovorili na sva pitanja. Potvrđujući sve hipoteze postavljene prije početka ankete, može se zaključiti da je ovo istraživanje potvrdilo ono što se pretpostavljalo, naime da zaposlenici prodaje automobila aktivno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije u svom radu, razumiju ih, sposobni su nadzirati promjene i primijeniti ih u obavljanju svojih poslovnih aktivnosti i zadataka. ICT utječe na uspješnost zaposlenika i optimizaciju poslovnih procesa

ICT, poslovanje, poduzetništvo, tehnologije, automobili, prodaja, zaposlenici, prilagodba, razvoj

nije evidentirano

engleski

ICT in car sales in Croatia

nije evidentirano

ICT, bussines, enterpreneurship, tehnologies, cars, sales, employees, adjustment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

93

13.05.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zadru

Zadar

Povezanost rada

nije evidentirano